همایش بصیرت و مقاومت در اوز برگزار شد

همایش بصیرت و مقاومت دوشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۰مصادف با دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در تالار حکیم فردوسی با حضور مسئولین در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

به گزارش پسین اوز، در این همایش سرهنگ فضل الله سلمانپور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه اوز سالگرد حماسه ۹ دی که مظهر حضور مردم در صحنه دفاع از ارزش های مقدس نظام بود را تبریک و ۱۳دی ماه دومین سالگرد شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به همراه همرزمان خود را گرامی داشت.

شیخ صالح انصاری مدیر مجتمع علوم دینی امام شافعی اوز نیز با یادی از خاطره حضور خود در جبهه در کنار حاج قاسم سلیمانی و با پیامی از قرآن در رابطه با بصیرت و مقاومت که دو موضوع مهمی است گفت: تقوا، هم بصیرت و هم شایستگی را به انسان می دهد تا اهل مقاومت باشد و بتواند سازندگی کند. بصیرت برای شناخت دشمن و دوست است و مقاومت که هم دوست را در کنار خود نگه می داریم و هم می توانیم در مقابل دشمن ایستادگی کنیم.

حمید مقیمی تحلیلگر مسائل سیاسی گفت نباید از کنار ایام شهادت سردار شهید اسلام حاج قاسم سلیمانی و حماسه ۹ دی  به سادگی گذشت. وی افزود: بعضی ها می خواهند جریانات سال ۸۸ را به  حد یک دعوای انتخاباتی بین دو فرد تقلیل بدهند که همچین چیزی نیست. مسئله اتفاقات سال ۸۸ که به  فتنه پیچیده و عظیم تبدیل شد که مقام معظم رهبری در حضور رزمندگان اسلام گفتند که شما یادتان است در جنگ ۸ ساله چقدر سختی و فشار بر ما وارد شد؟ این ۸ ماه از آن ۸ سال نیز سخت تر بود.

مقیمی ویژگی های مهم حضرت فاطمه(س) را الگویی در تمام عرصه‌ها برای زنان و مردان جامعه دانست و گفت: حاج قاسم سلیمانی نیز یکی از بارزترین شاگردان مکتب امام خمینی بود که اولین عنصر این مکتب توحید اعتقاد به وحدانیت است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد