هم اندیشی هیات امناء و مسئولان در دانشگاه آزاد

به گزارش پسین اوز، جلسه هم اندیشی اعضای هیات امناء، هیات اجرائی کارکنان، مسئولان و مهمانان دانشگاه آزاد اسلامی مرکز اوز در تالار شیخ سعدی (خیریه محمدامین کمالی) برگزار شد.

در این آئین که بخشدار، روسای آموزش و پرورش، آبفا، اتاق اصناف، برق، راه و شهرسازی، سازمان نظام مهندسی، سپاه پاسداران، شورای اسلامی، شورای حل اختلاف و فرهنگ و ارشاد و اسلامی، گاز، محمد نور حنیفی و حاج شیخ عبدالعزیز نصریانی از فیشور، نواز اله مختاری و یوسف محمدی از کوره، دکتر مرتضی اسماعیلی از کهنه و اصغر فرودی فرماندار شهرستان گراش و همراهان عبارتند از حجت عابدی، مرتضی محسنی، عبدالحمید عالمی، یوسف نورافکن حضور داشتند.

دانشگاه آزاد اوز - پسین اوز

جلسه که از ساعت ۸ بامداد با قرائت قرآن توسط طاهر قاضی زاده و پخش سرود جمهوری اسلامی ایران آغاز  و دبیر هیات امنا ضمن خیرمقدم به حضار از وقت شناسی و حضور به موقع سپاسگزاری و هدف از تشکیل جلسه و مدت آن را اعلام کرد. سپس آتش فراز  بخشدار در سخنانی تعامل هیات امناء و مسئولان و مدیران دانشگاه آزاد را باعث پیشرفت این واحد آموزش دانست و گفت مایه افتخار است که در بخش اوز دانشگاه آزاد توانسته است به موفقیت خوب دست یابد.

محمدصدیق پیرزاد رئیس هیات امناء نیز پیشرفت علم و دانش در منطقه را باعث توسعه اجتماعی و فرهنگی دانست و نقش دانشگاه آزاد و مدیریت آن را ستود. فریبا صالحی رئیس شورای اسلامی نیز با سپاس از مدیریت دانشگاه موفقیت دانشگاه را خوب توصیف کرد.

عبدالعزیز خضری رئیس دانشگاه بطور اختصار چگونگی شکل گیری دانشگاه آزاد را توضیح داد و گفت: وقتی اراده و عزم جدی در کار باشد تمام موانع برطرف می شود. وی از مردم بویژه خیرین بزرگوار و مسئولان از جمله فرودی فرماندار فعلی گراش و بخشدار اسبق اوز سپاسگزاری کرد و گفت: رمز موفقیت ما در تعامل و همدلی مسئولان، کارکنان و مردم با دانشگاه است. اصغر فرودی فرماندار گراش اظهار داشت: در خاطرات من بخش اوز جایگاهی والا دارد. خوشحالم که امروز در جمع بسیاری از دوستان هستم. وی حضور و فعالیت عده ای افراد توانمند و قانون مدار باعث پیشرفت و ترقی دانشگاه و حتی نشریه شده است.

بازدید - پسین اوز

در ادامه جلسه هر کدام از حضار به سخنان بسیار کوتاه و تمجید از دانشگاه آزاد پرداختند و فروغ هاشمی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز با تاکید بر تعامل و فرهنگ پروری و محمود محبی رئیس شورای حل اختلاف نیز در مورد تحصیل تئوری و انجام کار عملی در دانشگاه مطالبی ایراد کردند.  ساعت ۹ صبح جلسه پایان یافت و حضار به صرف صبحانه پرداختند. پس از آن اصغر فرودی فرماندار گراش و همراهان از قسمت های مختلف دانشگاه بازدید کرده و آن را ستودند.


1 دیدگاه

  1. امراله مهماندوست

    ۱- مقدار … متر مکعب از آبی که بیش از۹۵% از آبی است که دربارندگی ها باعث جاری شدن سیل و طغیان رودخانه در بخش محمله شهرستان خنج استان فارس می شود از محلی به نام بیدزرد در بالادست روستای ابوالفضل (ع) دهستان چاه طوس بخش محمله شهرستان خنج استان فارس جاری می شود آرزوی اینجانب از کودکی این بوده است تا جلو مقدار … متر مکعب آبی را که بیش از ۹۵% از آبی است که در بارندگی ها باعث جاری شدن سیل و طغیان رودخانه دربخش محمله شهرستان خنج استان فارس می شود را در محلی به نام تنگه بیدزرد در بالادست روستای ابوالفضل (ع) دهستان چاه طوس بخش محمله شهرستان خنج استان فارس را با احداث بندی (سدی) خاکی بگیرم اینجانب از اینکه مقدار … متر مکعب از آبی که بیش از ۹۵% از آبی است که در بارندگی ها باعث جاری شدن سیل و طغیان رودخانه در بخش محمله شهرستان خنج استان فارس می شود سهم خلیجی می شود که می خواهند نام آن را به جای فارس به نام جعلی عربی تبدیل کنند ناراضی هستم اینجانب حتی راضی نیستم تا سرریز مقدار … متر مکعب از آبی که بیش از ۹۵% از آبی است که در بارندگی ها باعث جاری شدن سیل و طغیان رودخانه در بخش محمله شهرستان خنج استان فارس می شود که از محلی به نام بیدزرد در بالادست روستای ابوالفضل (ع) دهستان چاه طوس بخش محمله شهرستان خنج استان فارس جاری می شود سهم خلیجی شود که می خواهند نام آن را به جای فارس به نام جعلی عربی تبدیل کنند اینجانب در نظر دارم با تغییر مسیر سرریز مقدار … متر مکعب از آبی که بیش از ۹۵% از آبی است که در بارندگی ها باعث جاری شدن سیل و طغیان رودخانه در بخش محمله شهرستان خنج استان فارس می شود که از محلی به نام بیدزرد در بالادست روستای ابوالفضل (ع) دهستان چاه طوس بخش محمله شهرستان خنج استان فارس جاری می شود را سهم دریاچه فصلی در شهر خنج شهرستان خنج استان فارس نمایم. بعد از آن روستای ابوالفضل (ع) دهستان چاه طوس بخش محمله شهرستان خنج استان فارس را می توان به مقصد فصل های پائیزی و زمستانی مسافران از سراسر کشور و فصل های بهار و تابستان پرمحصول تبدیل کرد.
    ۲- آرزوی اینجانب از تاریخ ۱۳۷۰/۱۲/۲۲ تا تاریخ ۱۳۷۶/۰۷/۳۰ که کارمند اداره آب و فاضلاب شهری بخش خنج شهرستان لارستان شرکت آب و فاضلاب شهری استان فارس بوده ام یا از تاریخ ۱۳۷۶/۰۸/۰۱ تا تاریخ ۱۳۸۸/۱۲/۱۲ که کارمند شرکت آب و فاضلاب شهری کلان شهر شیراز بوده ام یا از تاریخ ۱۳۸۸/۱۲/۱۳ تا هم اکنون که کارمند امور آب و فاضلاب شهری شهر صدرا شرکت آب و قاضلاب شهری کلان شهر شیراز هستم یا درآینده که دوست دارم تا کارمند امور آب و فاضلاب شهری شهرستان خنج شرکت آب و فاضلاب شهری استان فارس باشم آرزویم پیگیری احداث تصفیه خانه فاضلاب شهری برای شهرهای خنج و فیشور(شهرهای واقع در اطراف دریاچه فصلی کفه خنج) بوده است آرزویم پیگیری احداث تصفیه خانه فاضلاب روستایی برای روستاهای واقع دراطراف دریاچه فصلی کفه خنج بوده است چون با آب مناسبی که از تصفیه فاضلاب شهرها و روستاهای اطراف دریاچه فصلی کفه خنج به دست می آید می شود کمربند سبزی را به طول ۱۸ کیلومتر و عرض ۸ کیلومتری دراطراف مساحت ۱۳۰ کیلومتری اطراف دریاچه فصلی کفه خنج احداث کرد و شهر خنج را به مقصد فصل های پائیزی و زمستانی مسافران از سراسر کشور و فصل های بهار و تابستان پرمحصول تبدیل کرد.
    امام علی (ع) می فرمایند : کسی که آب و خاک یعنی نیروی طبیعی دارد و نیروی انسانی خود را برای بهره برداری به کار نمی بندد و با فقر و گدایی می گذراند نفرین و لعنت بر او باد.
    **
    پسین اوز: خلیج فارس همیشه خلیج فارس است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد