هیات مدیره جدید گروه همگام با مردم

گردهمائی اعضای گروه مجازی همگام با مردم در ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه روز یکشنبه ۹ اردیبهشت ۹۷ در تالار شیخ سعدی دانشگاه آزاد اسلامی اوز با حضور ۴۰ نفر با دستور جلسه زیر برگزار شد.

۱-بررسی موضوع مدیریت بحران آب ۲-انتخابات جدید هیات مدیره بود. ابتدا در مورد بحران آب، حضار به بحث و بررسی پرداختند و جهانگیر عطوفت رئیس اداره آبفای اوز در این مورد گفت: ابتدا سپاسگزاری می کنم که مردم به مدیریت بحران آب توجه خاص دارند. وی افزود: این اداره در قبال حفظ و نگهداری آب انبارها مسئولیتی ندارد. اما در مورد بهداشتی نمودن آب همکاری لازم خواهد کرد. عطوفت به چاههای موجود اشاره کرد و گفت: چاه شماره ۸ که ۲۸۰ متر عمق داشته و ۱۷ متر لوله گذاری شده است و چاه شماره ۹ که دارای ۳۰۰ متر عمق است و تمام آن لوله گذاری شده است. هر ۲ چاه ویدئو متری شده و میزان سختی آب آنها اندازه گیری و به زودی پمپاژ می گردد و در این مورد مکاتبه شده تا در مواقع بحران در مدار قرار گیرد و برای ۴چاه دیگر نیز مکاتبه گشته است و بین چاههای ۳ تا ۷ دامداران کم لطفی کرده و لوله آب را شکستند تا آب دام را تامین کنند و این خلاف مقررات است.

رئیس اداره آبفای اوز اظهار داشت: کسانی که چندین درخت در منزل دارند می توانند از شیرهای کم فشار با لوله قطره ای استفاده کنند. عطوفت با بیان این که بارندگی سال قبل سد سلمان فارسی را پر آب کرده است گفت:هم اکنون حدود ۶۰ میلیون متر مکعب آب در آن ذخیره است و انتظار می رود برای سه سال آینده آب داشته باشیم. اما برای برطرف شدن بحران آب در شهر اوز برای ساخت منبع ۱۰ هزارمتر مکعبی در حوالی دانشگاه پیام نور جانمایی شده است.

وی در پایان با بیان این که روان آب منطقه بستانو آزمایش شده و سختی آن بسیار بالاست گفت: بین ۱۰ تا ۱۳ هزار سختی آب دارد. رئیس اداره آبفای شهر اوز با اعلام شماره تلفن شخصی خویش ۰۹۱۷۹۳۱۶۷۴۹ اعلام نمود که شبکه درون شهری به طول ۲ کیلومتر نوسازی شده است و این نوسازی ادامه دارد و ۲۴ ساعته در خدمت مردم هستم. قبل از آن ۱۷ نفر از حضار پیشنهادات و دیدگاه ها خود را درباره آب اعلام کردند.

در پایان آقایان جعفر راستگو، علی تیرزن، سعید شریفی، محمد لطافت و ابراهیم احمدی به عنوان اعضای اصلی هیات مدیره جدید همگام با مردم و فواد کاویانی و هما پیشداد به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند.


3 دیدگاه

  1. آقای شریفی با ۳۵ رای آقای احمدی با ۳۰ رای آقای تیرزن با ۲۸ رای و آقای لطافت با ۲۵ رای و آقای راستگو هم بدون رای گیری چون موسس گروه بودند انتخاب شدند و خانم پیشداد و آقای کاویانی الی البدل انتخاب شدند . برایشان آرزوی توفیق دارم

  2. همشهري دلسوز

    در مورد میزان ذخیره موجود آب در مخزن سد سلمان فارسی به نظر میرسد عدد ۶۰۰ میلیون متر مکعب درست میباشد نه ۶۰ میلیون. در سال گذشته یعنی سال ۹۴-۹۵ میزان بارندگی در حوضه سد سلمان فارس یبسیار بیش از حد متوسط سالانه بود و این باعث شد که ورودی آب به سد سلمان فارسی بیش از حد مورد نیاز سالانه ذخیره شود. سد سلمان فارسی از معدود سدهای ایران است که توان ذخیره سازی حجم بالای آب در صورت وقوع سیلابهای به میزان بالا را دارد و میتواند حداقل میزان آب مورد نیاز کشاورزی و شرب سه سال را ذخیره و تامین نماید البته در صورت بارش بارندگی بیش از حد متوسط سالانه .

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد