پاسداشت سالروز ارتقاء اوز در فرمانداری

به گزارش پسین اوز، در آغاز سومین سالگرد ارتقای سیاسی بخش اوز به شهرستان مراسمی با حضور مسولان فرمانداری، اعضای شوراهای شهر و شهرستان، کارگروه ارتقاء، کمیته مالی و معتمدان به همت شورای شهرستان اوز در تالار فرمانداری شهرستان اوز برپا گردید.

فرماندار شهرستان اوز با ابراز تسلیت ۲۸ صفر گفت: دردانه هستی جهان اسلام حضرت محمد(ص) پایه گذار وحدت و همدلی در دنیا بود. وی ۱۰ مهر را روزی ماندگار در یاد و حافظه مردم شهرستان دانست و گفت: سخنان و خاطرات گفته شده، حضار در جلسه و دست اندرکاران ارتقاء اوز همگی نشان از وحدت، تلاش و بویژه تعامل و گفتمان با نظرات مخالف است. مردم و دست اندرکاران ارتقاء که اینجا حضور دارند با عملکرد خودشان اسوه و الگوی فارس شدند. الحق که شهرستان شدن اوز بسیار زیبا و خوش یمن بود.

گرچه این بخش کهن دیر شهرستان شد ولی به حق قانونی خویش رسید. هم اکنون شهرستان اوز خاستگاه فرهنگی و محوریت وحدت و گفتمان را در ید قدرت خود دارد. وظیفه ماست که این امتیازات را بپرورانیم. با کمک خیرین و مردم ما توانستیم بسیاری از ادارات را راه اندازی و مستقر سازیم. چند اداره مانده است که به یاری خدا آنها را نیز مستقر خواهیم ساخت.

هم اکنون مشکل اصلی شهرستان راه برون رفت از بن بست است و تامین آب و گاز و مخابرات از دیگر نیازهاست که با برنامه ریزی باید حل و فصل شود. به یاری خدا نخستین معاون فرمانداری اهل سنت را منصوب کردم  و بسیاری از روسای ادارات بومی محل و اهل سنت هستند. این ثابت می کند که ظرفیت جمهوری اسلامی بسیار بالا و به شایسته سالاری اعتقاد دارد.

علی اصغر علی پور در پایان گفت: ارتقاء اوز حاوی درس بزرگ و مهمی بود که با همدلی و تعامل و گفتمان می توان بر سختی ها غلبه کرد. قبل از فرماندار فریبا صالحی رئیس شورای شهرستان، فرهاد رحمن زاده عضو شوراهای دوران چهارم و پنجم و عضو کارگروه ارتقا، احمد خضری و محمد وحدانی اعضاء کارگروه ارتقاء، عبدالعزیز خضری رئیس دانشگاه آزاد، محمدصدیق پیرزاد معتمد محلی، فریدون نامی رئیس شورای اسلامی شهر اوز، مسعود کراماتی شهردار، سینا آقایاری معاون فرماندار، انسیه گلابی بخشدار مرکزی، سید محمد انصاری رئیس شورای بخش بیدشهر، تقوی و عباسی از اعضای شورای شهرستان، ابراهیم جام گوهری کارآفرین نمونه فارس، عبداله معصوم نژاد رئیس اتاق اصناف، فریبا برازنده عضو شورای شهرستان، عبدالحمید خضری عضو شورای دور دوم، ناصر خضری عضو کارگروه ارتقاء خاطراتی از دوران ارتقاء و مطالبی را ایراد کردند.

فریبا صالحی با تماس تلفنی با دکتر سعید جلالی مدیرکل سابق تقسیمات کشوری بیانات وی را برای حضار پخش کرد. دکتر جلالی گفت: نام شهرستان اوز تداعی فرهنگ و ادب و توسعه منطقه است که در سفری که به پیشنهاد احمد خضری به اوز داشتم مردمی را در این منطقه یافتم که دارای ظرفیت بالا در تمدن و فرهنگ و تاریخ بوده و همه صمیمی بودند اوز را می توان پرچمدار وحدت ملی و دینی در کشور معرفی کرد.

در پایان از سوی شورای شهرستان لوح تقدیر به فرماندار، معاون و بخشداران مرکزی و بیدشهر اهدا گردید و حکم انتصاب مسعود کراماتی به سمت شهردار نیز توسط فرماندار به وی داده شد.


1 دیدگاه

  1. شهردار محترم پاسخ دهند

    با احترام عرض میکنم که درجه شهرداری اوز قریب به ۳۰ ساله که درجه ۶ است درحالیکه پس از شهرستان شدن میبایست به درجه ۷ ارتقا یابد اما کماکان شهرداری اوز که از قدیمی‌ترین شهرداری های منطقه است درجا می زند. لطفاً به افکار عمومی پاسخ دهید که چرا شهرداری اوز برخلاف. گراش. وخنج. وجویم ارتقای رتبه. نیافته است با تشکر

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد