پروژه های باند دوم محور گراش – اوز و هتل رستوان سنتی نریمان با حضور استاندار افتتاح شد

 پروژه های  باند دوم محور گراش اوز و هتل رستوان سنتی نریمان ۵ شهریور در چهارمین روز از هفته دولت با حضور مهندس اسماعیل تبادار استاندار فارس، تاج گردون مدیر سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، باقری فرد مدیرکل راه و شهرسازی، حسنی و فرودی فرمانداران لار و گراش، آتش فراز  بخشدار و مسئولین  نهاده ها و ادارات اوز، اصحاب رسانه  و جمعی از شهروندان افتتاح شد.

این آئین با خوشامدگویی رمیصا زمانی دانش آموز مجتمع آفرینش آغاز و سپس مهندس باقری فرد مدیرکل راه و شهرسازی لارستان در مورد این پروژه عنوان داشت: پروژه باند دوم محور گراش- اوز به طول ۵/۱۴  کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۱۶۷ میلیارد ریال، خاکبرداری ۴۵ هزار متر مکعب، خاکریزی ۹۰ هزار متر مکعب، ابنیه فنی ۳۱ دستگاه و با مشاور مهندسین مشاور فراشار آسیا می باشد در واقع  این پروژه بخشی از پروژه بزرگراه شرق به غرب بندرعباس تا قیر است که از شهرهای لار، گراش، اوز و خنج می گذرد. این محور یکی از پر تردد ترین محورهای این اداره کل است که به دلیل قرار گرفتن میان چند شهرستان از تردد بالایی برخوردار است.

مهندس اسماعیل تبادار استاندار فارس نیز  مردم اوز را مردمی بافرهنگ و اهل هنر، صمیمی و خیراندیش دانست و گفت افتتاح این پروژه ها بهانه خوبی شد تا با مردم با کرامت این منطقه دیداری داشته باشم. امروز نیز شاهد افتتاح پروژه های لار- جهرم و  گراش اوز بودم. وی عنوان کرد من روی این پروژه ها خیلی حساس هستم و نگاه ویژه به زیرساخت های راه دارم و این هدیه ای است که در هفته دولت برای آسایش و آرامش تقدیم مردم منطقه لارستان می کنیم. و انشااله مسیر شیراز به لار ۴ خطه شود و هم مسیر لار تا خنج ۲ بانده شود که در دستور کار قرار دارد.

در ادامه استاندار با هیات همراه در هتل رستوران سنتی نریمان حضور و این پروژه نیز افتتاح شد. نریمان عزیزیان مسئول و مدیر این مجتمع سنتی و بوم گردی عنوان کرد: این مجتمع با هزینه ای بالغ بر ۶۰۰ میلیون تومان بهسازی و تامین تجهیزات هزینه شده است. این مجتمع با مالکیت آقای بهروزیان دارای ۲۰ اتاق برای اسکان ۱۰۰ نفر در نظرگرفته شده است. وی در ادامه گفت: این مجتمع فرهنگی اجتماعی اقتصادی و دارای کافه های های: کافه سنتی، کافه کتاب، کافه دانشجو، کافه سینما و کافه کودک می باشد و غیره که در فاز دوم نیز به بهره برداری می رسد. این مراسم افتتاحیه همراه با ساز و نقاره و ساز محلی همراه بود.

آخرین برنامه استاندار  توقف کوتاه و بازدید از بیمارستان یکصد تختخوابی خیریه یوسف راهپیما در اوز بود.


1 دیدگاه

  1. شهروند اوزی

    شورای شهر. ومسولین. که. نامه. مکتوب. به. هییت. همراه. استاندار. برای. پیگیری. درخواستها. ومطالبات. مردم. اوز. دادند. کاری. بسیار. خوب. وارزنده ای. انجام. دادند. اما. بایاط باید. برای. مردم. اطلاع. رسانی. شود که. در چه. مواردی. بوده. است. تا بشود. انرا. پیگیری. واقدام. کرد. با تشکر

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد