بانک انصار در اوز تاسیس می شود

بانک انصار به عنوان الگوی بانکداری اسلامی در ایران مطرح و فعال است. به زودی شعب بانک انصار در شهرهای اوز و خنج راه اندازی می شود.

مدیر شعب بانک انصار در استان فارس با اعلام این مطلب گفت: در حال حاضر بانکداری اسلامی به سختی در کشور اجرا می شود. ولی بانک انصار براساس شریعت و فقه مذاهب تسنن و تشیع، بانکداری را پایه گذاری کرده است. و این موضوع را در سیستان و بلوچستان اجرا کرده ایم. ایرج غیاثوند افزود: بانک انصار علاوه بر خدمات بانکداری در موضوعات فرهنگی و اجتماعی هم مشارکت دارد. غیاثوند با اشاره به سابقه ۲۹ ساله بانک انصار در کشور گفت: در حال حاضر ۶۵۰ شعبه و بیش از ۳۰ باجه در کشور فعال هستند.

وی بانک انصار را بزرگترین بانک خصوصی کشور نامید، که به صندوق های قرض الحسنه خانگی، مساجد، خیریه و غیره کمک می کند. ایرج غیاثوند به اتفاق حسن طهماسبی رئیس شعبه لار و همکاران سرپرستی از شیراز در تالار بخشداری حضور یافته و از راه اندازی این بانک در شهر اوز سخن راندند. در این چلسه امام جمعه، بخشدار، شهردار، مدیر مدرسه علوم دینی احمدیه، محمدصدیق پیرزاد، یونس امیدوار، عبدالغفور عسکری و احمد خضری نیز پیشنهاداتی ارائه دادند.


3 دیدگاه

  1. بانک انصار در سطح کشور و شهرهای بزرگ این بانک از محبوبت برخوردار نبوده و بعنوان بزرگترین بانک بخش خصوصی هم شناخته نمیشود. بزرگترین بانک های بخش خصوصی شامل بانکهای پارسیان  و اقتصاد نوین و بانک شهر( تحت پوشش شهرداری های کلان شهرها) میباشند 

  2. بالاترین میزان سود پرداختی این بانک چند درصد میباشد؟

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد