خیزش اوز برای پایتختی کتاب

سومین جلسه نامزدی اوز برای پایتختی کتاب در بخشداری تشکیل شد. رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رئوس کارهای انجام شده را برای آگاهی حضار قرائت کرد. فروغ هاشمی با بیان این که امسال هم شهر اوز برای پایتختی کتاب نامزد شده است گفت: اگر همه در این موضوع مشارکت و طرح های ترویجی را اجرا کنیم موفق می شویم. بخشدار ضمن استقبال از نامزد شدن اوز اظهار داشت: در حال حاضر در زمینه ترویج کتاب از بسیاری از شهرها و بخش ها همجوار یک گام جلوتر هستیم.

محمدحسین آتش فراز با اعلام این که، باید کتاب در بین خانواده ها نهادینه شود گفت: بهتر است موضوع نامزدی اوز به مشارکت عموم گذاشته شود. نوید خادمپور شهردار سابق اظهار امیدواری کرد با توجه به تجربه سال قبل ان شاء اله امسال موفق شویم. مهران عسکری نایب رئیس شورا نیز برای انجام امور از سوی شورا اعلام آمادگی کرد. ابراهیم احمدی دبیر کارگروه ضمن سپاس از فعالان کتاب با بیان این که باید کارگروه و چارت سازمانی و اعتبارات لازم مشخص و معین شود گفت: از اکنون باید برنامه ریزی شود.

 امیری به نیابت از شهردار نیز آمادگی شهراری را اعلام کرد. و فروغ هاشمی در پایان اعلام کرد همایش عمومی روز چهارشنبه ۱۰ آبان ۹۶ در تالار الزهرا(س) از ساعت ۱۸ الی ۲۰ با دبیری فوزیه زارع و ابراهیم احمدی برگزار می شود. وی اظهار داشت: دانش آموزان مجتمع آفرینش از دکتر شعبان نژاد برای روز دانش آموز دعوت کردند که در پایتختی موثر است. در این جلسه روسای آموزش و پرروش و اوقاف و امور خیریه نیز اعلام آمادگی کردند.

در پاسخ اظهارات فیروزی از شورای کهنه پاسخ داده شد همانگونه که فیشور خود را نامزد روستای دوستدار کتاب معرفی و فعالیت کرده است کهنه هم می تواند این کار را انجام دهد و اداره فرهنگ و ارشاد و کتابداران اوز هم همکاری خواهند کرد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد