پسین اوز و جام جهانی فوتال ۲۰۲۲ قطر (۷)

در گروه F جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ قطر تیم های: ۱- بلژیک ۲- کانادا ۳- مراکش ۴- کرواسی قرار دارند.

۱- تیم فوتبال بلژیک: این تیم به شیاطین سرخ معروف هستند که تا کنون ۱۳ بار در جام جهانی حضور داشته است. در سال ۲۰۱۸ مقام سوم جام جهانی را کسب کرد و در سال ۱۹۸۰ نایب قهرمان جام ملت های اروپا شد. بلژیک در رده دوم رنگینگ فیفا قرار دارد و روبرتومارینز با دستمزد یک میلیون و ۲۰۰ هزار یورو مربی این تیم است. نخستین بازی تیم بلژیک در قطر در ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه شب در روز چهارشنبه دوم آذر در مقابل تیم کانادا است.

۲- کانادا: تیم فوتبال کانادا در رده ۴۱ رنگینگ فیفا قرار دارد. فقط یک بار سابقه حضور در جام جهانی دارد. جان هردمن با دستمزد ۴۸۰ هزار یورو هدایت تیم کانادا را به عهده دارد. این تیم به برگ های افرا مشهورند. تیم کانادا در ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه شب روز چهارشنبه دوم آذر نخستین مسابقه خود را در قطر مقابل تیم بلژیک برگزار می کند.

۳- مراکش: تیم فوتبال مراکش از قاره آفریقاست که در رده ۲۲ رنگینگ فیفا قرار دارد. ولید الکراکی با دستمزد سالانه ۷۲۰ هزار یورو مربی این تیم سخت کوش است. لقب این تیم شیرهای اطلس است. تا کنون ۵ بار در جام جهانی حضور داشته و در سال ۱۹۸۶ به دور دوم رسیده است و در سال ۱۹۷۶ به قهرمانی جام ملت های آفریقا دست یافته است. تیم ملی فوتبال مراکش نخستین بازی خود را در ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه روز چهارشنبه دوم آذر با تیم کرواسی برگزار می کند.

۴- کرواسی: تیم ملی فوتبال کرواسی از قاره اروپا در رده ۱۲ رنگینگ فیفا قرار داشته و به تیم شطرنجی ها شهرت دارند. زلاتکودالیج با دستمزد سالانه ۵۵۰ هزار یورو مربی این تیم قدرتمند است. تا کنون ۵ دوره در جام جهانی حضور داشته و در سال ۲۰۱۸ به مقام نایب قهرمانی جهان رسید. تیم کرواسی یک تیم جنگنده است که نخستین دیدارش در قطر در ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه عصر روز چهارشنبه دوم آذر با تیم آفریقائی مراکش برگزار می شود.

 


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد