پسین اوز گزارش می‌دهد: مشکل آب در شهرستان اوز

به گزارش پسین اوز و ارتقاء بخش اوز به شهرستان، مشخص گردید که در مرحله نخست باید طبق اصول توسعه پایدار برای هر مکان به زیرساخت‌ها توجه کرد. در حال حاضر شهرستان نوپای اوز شدیداً به: آب نیازمند است شهر اوز با افزون بر ۲۰ هزار نفر جمعیت که در تابستان‌ها به دلیل حضور اهالی ساکن در بندرعباس این رقم افزایش می یابد در حال حاضر مشکل آب دارد.

علاوه بر آن روستاهای بخش مرکزی و بخش بیدشهر نیز از آب آشامیدنی سالم و آب سد سلمان فارسی بی‌بهره هستند که می‌طلبد در این زمینه برنامه‌ریزی اساسی شود. پسین اوز از علی اصغر علی پور فرماندار، حسین حسین‌زاده نماینده مردم شهرستان های لارستان، خنج و گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی و شوراهای شهر و شهرستان که پیگیری موضوع  آب منطقه به ویژه آب شهر و توابع هستند  سپاسگزاری می کند و امیدوار است که برای بازه زمانی:۱- کوتاه مدت ۲-میان مدت ۳-بلند مدت در شهرستان اوز فکر اساسی شود.

 گرچه اوز خاطره بدی از کم آبی در دوران گذشته دارد و به لطف خداوند متعال، مسئولان و نیکوکاران توانست بحران خطرناک کم آبی را پشت سر گذاشته اما جدیداً نیز دچار مشکل آب است که می‌طلبد با همیاری همدیگر و حمایت مسئولان این معضل حل و فصل شود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد