پشتیبانی نماینده مجلس از ساخت جاده مربط

 به گزارش پسین اوز به نقل از پایگاه خبری پیام دانش گروهی از اعضای هیئت‌امنای ساخت محور اوز- شرفویه موسوم به جاده مربط در عصر روز دوشنبه مورخه ۲۹ شهریور ۱۴۰۰ با هماهنگی مدیر دفتر نماینده در شهرستان اوز با حسین حسین زاده نماینده مردم شهرستان های: لارستان، خنج،  گراش و اوز دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با صراحت اعلام کرد که اینجانب از ساخت جاده مربط حمایت و پشتیبانی می کند. وی اظهار داشت: که عملیات ساخت جاده مربط را از نزدیک دنبال و از آن بازدید کرده‌ام.   بدیهی است که راه و جاده از شاخص‌های توسعه است و باعث آبادانی منطقه خواهد شد.

حسین زاده با اشاره به موضوع جاده مربط که سالهاست مطرح و مورد توجه اهالی است گفت: چرا پیش از این از سوی مسئولان وقت برای قرار دادن آن در طرح ملی اقدامی انجام نداده اند؟

نماینده مردم شهرستان های لارستان، خنج،  گراش و اوز در پایان ساسان پیرزاد را به عنوان مشاور خود در شهرستان اوز معرفی کرد و از فرزاد شریفی که با هزینه خود بسیاری از امور شهرستان را پیش برده و می‌برند سپاسگزاری نمود و گفت: وی در سمت مدیر دفتر بی منت اقدام می کنند.

 قبل از سخنان نماینده مجلس، ناصر خضری دبیر هیئت امنای محور اوز- شرفویه(مربط) از هماهنگی فرزاد شریفی و حضور نماینده در این نشست سپاسگزاری کرد و گفت: با تلاش هیئت امنای جاده مربط و حمایت و پشتیبانی مردم و نیکوکاران ساخت جاده مربط بدون وقفه ادامه دارد.  امید است هر چه سریعتر وزارت راه و شهرسازی در ساخت آن مردم اوز را حمایت کنند.

 در این نشست سهیل کاریانی و ساسان پیرزاد نیز درباره ساخت جاده توضیحاتی را ارائه دادند و پیرزاد از حسن اعتماد نماینده سپاسگزاری کرد.

 در این نشست یک ساعته محمد زارعی، محمود محبی، عبدالعزیز خضری، مومن مولوی، ساسان پیرزاد، سهیل کاریانی، ناصری خضری و فرزاد شریفی حضور داشتند.


2 دیدگاه

  1. حکایت جاده مربط

    از زحمات هست امنای جاده مربوط مشخص نماینده مجلس تشکر میکنیم اما کار جاده سازی بسیار سنگین وتنها از عهده خیران ومردم برنمی‌آید باید نماینده محترم این کار. را با وارد کردن دولت. وزارت راه به سرانجام برساند وگرنه. هزینه های. بزرگی. در آینده. لازم. است که در توان مردم وبخش. خصوصی نیست

  2. هزینه سنگین جاده مربط

    نماینده مردم در مجلس چنانچه همت کنند وجاده مربط. را در پروژه‌ای دولتی. وارد کنند بزرگترین خدمت را به مردم اوز کرده اند وگرنه با این کارها معمولی این جاده ساخته نمی شود. هزینه جاده بسیار سنگین. است

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد