پیام تبریک فرمانده انتظامی شهرستان اوز به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی

آرزوی همیشگی انسانها، دنیایی سراسر صلح و آرامش بوده است. نیروی انتظامی نیاز یک جامعه آرمانی است و همه اندیشمندان اجتماعی بر ضرورت وجود چنین نیرویی در تمام جوامع تاکید دارند. نیرویی که با اقتدار در برابر اخلال گران نظم و امنیت ایستاده و تیشه بر ریشه ظلم و فساد می گوبد تا ارمغان آور آرامش و عدالت باشد.

نیروهای انتظامی به عنوان حافظان نظم و امنیت مظهر اقتدار و مهربانی در جامعه هستند و مردم لایق و شایسته و بافرهنگ شهرستان اوز، شاهد خدمت رسانی و حضور فعال و بااقتدار توام با رافت و مهربانی نیروهای پلیس در شهرستان هستند و این مهم با جدیت و هوشیاری همکاران پلیس ادامه خواهد داشت.

همکاران انتظامی افتخار دارند در اولین سالگرد استقرار واحدهای انتظامی در شهرستان اوز توانسته اند در برخورد با سارقین طلا و جواهرات، منزل، احشام و خرده فروشان مواد مخدر با جدیت اقدام و بیش از ۱۲ باند مهم سارقین را متلاشی و بیش از یکصد میلیارد ریال اموال مسروقه را به مالباختگان مسترد نمایند و مناطق حاشیه نشین مواد مخدر که جوانان عزیز را آلوده می نماید کاملا پاکسازی نماید.

ضمن گرامیداشت اولین هفته ناجا در شهرستان اوز از همکاری شایسته اقشار مردم بویژه خانواده معظم شهدا و جانبازان و فرماندار محترم و اعضاء محترم شورای تامین، پایگاه های بسیج مقتدر شهرستان، ائمه محترم جمعه و جماعت، شوراها و دهیاران محترم، خیرین بزرگوار امنیت ساز، اصحاب محترم رسانه و روسای محترم ادارات سازمان ها و نهادهای مردمی که در ارتقاء احساس امنیت همیار پلیس بوده اند تقدیر و تشکر نمایم.

هفته ناجا سال ۱۴۰۰

فرمانده انتظامی شهرستان اوز- سرهنگ ستاد هادی محمدیان


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد