پیام فرماندار به مناسبت هفته دفاع مقدس

بسم الله الرحمن الرحیم

هفته جنگ هفته افتخار است، هفته مقدس است، در حقیقت جشن است، عید است و یک بزرگداشتی [است] از روحیه مردم، ایثار مردم و مقاومت مقدس و دفاع مقدس. ( مقام معظم رهبری )

هفته دفاع مقدس نمودار مجموعه‌ای از برجسته‌ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از مرزهای میهن اسلامی و جانفشانی دلاورانه در پای پرچم برافراشته اسلام و قرآن است. در این مجموعه تابناک، درخشنده‌ترین و نفیس‌ترین نگین گرانبها یاد و خاطره شهیدان است. آنها جوانان و جوانمردان رشید و پاک سرشتی بودند که با آگاهی و درک والای خود موقعیت حساس کشور را تشخیص دادند و وظیفه‌ی بزرگ جهاد در راه خدا را مشتاقانه پذیرا شدند. هر ملتی که چنین دلاوران آگاه و شجاعی را در دامان خود پرورده باشد حق دارد به آنان ببالد و آنان را الگوی تربیت جوانان خود در همه دوران‌ها بداند. دفاع مقدس حماسه ای بی نظیر در تاریخ معاصر کشور بود که در آن ارزش و جایگاه والای ملت شریف ایران در دفاع از شرف، ناموس و اعتقادات شان در مقابل چشمان جهانیان به اثبات رسید.

اینجانب ضمن گرامی داشت یاد و خاطره رشادت ها و دلاورمردی های شهیدان والامقام، رزمندگان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس، این هفته خجسته را به خانواده های  معظم و معزز شهدا، جانبازان، ایثارگران و مردم شریف شهرستان تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

علی اصغر علی پور – فرماندار شهرستان اوز


1 دیدگاه

  1. تقاضا از فرمانداری. شهرستان اور

    ضمن تشکر از زحمات فرماندار محترم انتظار. داریم که در هفته وحدت شاهد. استقرار اداره ثبت اسناد در اوز باشیم

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد