پیشرفت وتوسعه شهرستان اوز در سایه اتحادوهمدلی

مسیر موفقیت و توسعه هر جامعه ای از گذر اتحاد و هم همدلی است، گروههای مردم نهاد در چنین جوامعی می توانند نقش تعیین کننده و سازنده ای داشته باشند، در شهرستان اوز هستند انجمن های مردم نهادو کارگروه های فعال فضای مجازی که دل در گروه عمران و آبادانی شهرستان دارند که یکی از مهم ترین و فعال ترین کارگروه اجتماعی شهر که در زمینه توسعه و عمران راه و جاده فعالیت دارد هیات امنا جاده مربط است که همواره حامی و همراه اتحاد و همدلی همه گروه های فعال اجتماعی است که هدفشان خدمت به توسعه شهرستان است، هیات امنا جاده مربط با دیدگاه بسیار روشن خود گام برای خدمت، پیشرفت و  توسعه شهرستان از طریق کمک به هیات امنای تسطیح گردنه اوز به کهنه گذاشتند تا بتوانند با اتحاد و همدلی در ایجاد زیر ساخت های راههای مواصلاتی شهرستان گام های مهم بردارند.

طی همین اقدامات با مستقر نمودن یک بیل مکانیکی هیوندای ۳۲۰ به مدت ۱۰روز پیشرفت چشمگیری را در مسیر برداری و تسطیح جاده اوز به کهنه داشته باشند و در این مسیر اراده خود را براین گذاشتند که برای آسایش مردم منطقه یکی از آرزوهای دیرینه همین مردم برای رسیدن به مرکز استان از کوتاه ترین راه، ایمن ترین راه و هموارترین راه که بدون تردید در حال حاضر جاده  مربط است را رقم بزنند.

این هیات امنا همچنین با ایجاد گروه واتس اپ روشنگران جاده ( مربط) جهت همفکری و درج اطلاعات سالم و درست و بازپخش فعالیت ها و  اطلاعات انجام شده به سرعت به کمک هیات امنا جاده مربط آمد تا همه با هم با تبادل نظر و هم اندیشی اهداف والا هیات امنا را به پیش برده و اقدامات انجام شده گذشته گان مان در احداث راه مربط را به اتمام برسانیم، البته در این مسیر حمایت دولت و وزارت راه و شهرسازی را نباید فراموش نمود که نقش مهمی در این پروژه مفید تا کنون داشته و ان شاالله خواهند داشت.

مطمئنا خدمت به مردم و همراهی دولت با مردم یکی از اهداف نظام بوده و هست و با شاخص های پیشرفت اقتصادی. اجتماعی.فرهنگی و امنیت که راه مربط به همراه خواهد آورد به حول قوه الهی همه با هم در سایه اتحاد و همدلی در آینده شاهد بهره برداری از این جاده حیاتی خواهیم بود.

 ساسان پیرزاد عضو هیات امنا گردنه اوز به کهنه و عضو هیات امنا جاده مربط


2 دیدگاه

  1. جاده مربط در شرایط فعلی تنها در صورتی که روند کار جاده فعلی راتحت الشعاع قرار ندهد برای شهرستان اوز مفید است درعیر اینصورت باید پس از جاده بلوک ساخته شود

  2. خطاب به اقای پیرزاد عزیز

    درحال حاضر همه نیرو وامکانات باید صرف جاده بین اوز تا سه راهی کهنه بشود که برای همه مشترک است وکسانیکه خواهان توسعه وپیشرفت واتحاد ووحدت منطقه هستند باید تمرکز خودشان را ابن قسمت جاده قرار دارند

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد