پیشرفت ۱۸ کیلومتری اجرای عملیات روکش آسفالت در محور لار – جهرم

به گزارش روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی لارستان ، مدیریت راهداری این اداره کل از انجام عملیات روکش آسفالت در محور لار جهرم خبر داد.

علیرضا راستیار با بیان اینکه : ۱۰۵ کیلومتر از محور لار جهرم در حوزه استحفاظی اداره کل راه و شهرسازی لارستان واقع شده است ، افزود : این محور یکی از کریدورهای اتصال بنادر و جزایر استان هرمزگان به مرکز کشور بوده است ، به طوریکه روزانه ۱۰ هزار تردد که تعداد ۴۵۰۰ تردد آن مربوط به تریلر و کامیون می باشد .

وی تصریح کرد: در ۴ ماهه نخست سال جاری ۱۸ کیلومتر معادل ۷۵ درصد کل عملیات ریگلاژی و روکش آسفالت پیش بینی شده در این محور با هزینه ای بالغ بر ۱۶۰ میلیارد ریال به انجام رسیده است.

مدیریت راهداری اداره کل راه و شهرسازی لارستان در پایان خاطر نشان کرد: از آنجایی که همواری رویه راهها تاثیرات قابل توجهی در وضعیت ایمنی و کیفیت سفر کاربران راه دارد، انتظار می رود پس از اجرای این طرح، محور از سطح ایمنی و رضایتمندی بالاتری برخوردار شود.


2 دیدگاه

  1. قابل توجه اداره راه وشهر سازی اوز وشورای شهر

    اخیرا از طرف جهرم به بنارویه یک واریانت جدید بعنی ورودی جدید احداث می کنند که باید در ابتدای این واریانت جاده ای تابلویی در مورد اوز مسبر وفاصله ان زده شود تا مسافرین در جریان قرار گیرند مسولین واداره راه اوز باید از الان پیگیری نمایند زیرا تا یکماه دیگر جاده اماده میشود

  2. همشهری کنجکاو

    متن ویرایش شده
     با این حجم ترافیک ماشین در مسیر راه لار به جهرم آیا به صلاح است که جاده مربط در این مسیر پر ترافیک احداث شود ؟.
     بهتر نیست که در مسیر راه بلوکات با احداث ۷ کیلومتر راه در محدوده کهنه قدیم به هیرم  و یک تونل هم مسیر احداث جاده کوتاه تر میشود هم امنیت جاده بیشتر است ودر نتیجه هزینه اجرای پروژه بسیار  کمتر میشود

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد