پیک همدلی مردمی فیشور در کنار هموطنان سی سخت

  به گزارش پسین اوز؛ و به نقل از دهیاری فیشور، کمک های خداپسندانه مردم نیکوکار فیشور به زلزله زدگان شهر سی سخت مرکز شهرستان دنا استان کهگیلویه و بویراحمد توزیع شد.

مهران سلیمانی افزود: در پی وقوع زلزله ۵/۶ ریشتری در ساعت ۲۲ و ۵ دقیقه چهارشنبه ۲۹ بهمن ۹۹ در شهر سی سخت و تخریب منازل و ادارات و ساختمان های این شهر و بی خانمان شدن عده ای از هموطنان عزیز، اهالی روستای فیشور با هماهنگی آقایاری بخشدار مرکزی و علی پور فرماندار و هلال احمر اقدام به جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی نموده و کاروان همدلی تشکیل و به سی سخت روانه شدیم.

سلیمانی می گوید: پس از جمع آوری کمک های نقدی افزون بر ۵۵ میلیون تومان که ۹۰ درصد آن توسط یکی از جوانان نیک اندیش این روستا اهداء شده است؛ همچنین اهالی فیشور ۵۸ میلیون تومان دیگر نیز اهداء که جمع اهدائی نقدی مردم فیشور ۱۱۳ میلیون تومان بوده و یک کامیون اجناس مورد نیاز زلزله زدگان عصر روز چهارشنبه ۶ اسفند ۹۹ راهی شیراز شده و ساعت ۵ بامداد روز پنج شنیه ۷ اسفند ۹۹ از شیراز عازم شهر سی سخت شدیم.

پس از ۲/۵ ساعت در هوای بسیار سرد زمستانی وارد این شهر گشتیم. بلافاصله اجناس و هدایا و کمک های غیرنقدی را در انبار مرکزی نیکوکاری مسجد جامع سی سخت تخلیه نموده و ساعت ۹/۵ صبح پس از تخلیه کامیون مقداری از هدایای غیرنقدی و اجناس را با همکاری مرکز نیکوکاری سی سخت بین اشخاص و نیازمندان واقعی توسط اینجانب (مهران سلیمانی) توزیع گردید.

پس از توزیع اجناس اهدائی کمک های نقدی را از ساعت ۱۰ صبح تا ۴/۵ عصر در حین بارندگی و سرمای شدید بین افراد نیازمند توزیع شد. دهیار فیشور در ادامه اظهار داشت:  شهرستان دنا در منطقه کوهستانی و در کوهپایه دنا واقع شده که برودت هوا در این منطقه بسیار زیاد و پیوسته یخبندان است. زلزله اخیر باعث شد حدود ۱۲۰۰ واحد مسکونی شهر سی سخت آسیب جدی ببیند که البته بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، سپاه پاسداران و ارتش توسط نیروهای ماهر و ماشین آلات مختلف سعی در آوار برداری کردنده اند.

سلیمانی با اشاره به این که وقوع زلزله در زمانی بوده که مردم درخواب نبودند گفت: خوشبختانه تلفات جانی نداشته اما۶۰ نفر دچار جراحت و شکستگی بدن شدند. اما ساختمان های مسکونی و اداری و بانک ها دچار آسیب فراوان شدند. سلیمانی اضافه کرد که شغل اکثر مردم این دیار کارگری و کشاورزی و تعداد اندکی نیز کارمند هستند و تخریب منازل و سرپناه آنان در این هوای سرد و بارانی بسیار نگران کننده است و نیاز به بازسازی فوری دارد. پیک همدلی مردمی اهالی نیکوکار فیشور شهرستان اوز توانست کمک های نقدی و غیرنقدی خویش را در این راستا به هموطنان عزیز و مهربان سی سخت تقدیم کنند.

فرماندار و بخشدار مرکزی شهرستان اوز و جمعیت هلال احمر و اهالی و نشریه پسین اوز اقدام خداپسندانه مردم فیشور بویژه دهیاری و شورای روستا را ارج می نهند. اجرکم عندالله


1 دیدگاه

  1. خداوند منان خیرتون بده.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد