پیگیری برای استقرار دادگاه و ثبت اسناد اوز

به گزارش پسین اوز، و به نقل از رئیس شورای شهرستان اوز پیگیری های لازم برای استقرار دادگاه و ثبت اسناد و املاک همچنان ادامه دارد.

جعفر راستگو گفت: در ادامه پیگیری های علی پور فرماندار و حسین زاده نماینده مجلس و به منظور تسریع در استقرار دادگاه و ثبت اسناد اینجانب به اتفاق محبی نایب رییس شورای شهر و مومن مولوی عضو کمیته مالی با دکتر عبدالرضا قاسمپور معاون استاندار در شیراز دیدار و گفتگو شد و تقاضای کتبی فرماندار، امام جمعه و شورای شهرستان تقدیم گردید که با حمایت جدی دکتر قاسمپور مواجه و مقرر شد به زودی دادگاه که تمام زیرساخت های آن آماده است در مرکز شهرستان اوز استقرار یابد.

همچنین تشکیلات سازمانی اداره ثبت اسناد نیز در حال تدوین است که پس از اعلام و وصول آن، این اداره نیز مستقر خواهد شد. راستگو از حمایت و پیگیری های فرماندار، نماینده مجلس و به ویژه دکتر عبدالرضا قاسمپور معاون استاندار در این موضوع سپاسگزاری کرد.


3 دیدگاه

  1. اوزی. معلم

    دربین ۷ شهرستان تازه تاسیس فارس شامل. زرقان. کوهچنار. بیضا. حفر. بختگان وسرچهان. تنها. اوز. فاقد. دادگاه. وثبت است

  2. شهروند. ویک سوال مهم

    برای من سوال است که چرا در بخشهای. جویم. وبیرم. وبنارویه که جمعیت کمتری. دارند. ادارات ثبت. دادگاه. ودفتر پلیس +۱۰. دایر است اما. اوز که مرکز شهرستان. است. فاقد. این. ادارات می‌باشد و مردم برای کارهایشان. به. لار وگراش. میروند. علت چیست

  3. از قلات. قایدی

    آفرین بر مسولان اوزی بخاطر سمجات در پیگیری. برای تاسیس. ادارات. اما تعجب. میکنم که چرا برای سایر مناطق. خیلی. زودتر وراحتر. اقدام میشود

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد