پیگیری مجدانه بخشداری و شورای شهر و شهرداری برای ساخت مخزن آب اوز

در ادامه پیگیری های رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر اوز برای ساخت منبع آب و مسافرت اعضاء به شیراز و ملاقات با مهندس سلحشور معاون سازمان برنامه و بودجه استان و حضور اعضاء به اتفاق رئیس اداره آبفای اوز در سازمان آبفای فارس، چهارشنبه هشتم آذر ۹۶ کارشناس ارشد سازمان برنامه و بودجه استان به اتفاق مدیر دفتر برنامه و بودجه آبفای استان در جمع اعضای شورای اسلامی، بخشدار، شهرداری و رئیس اداره ورزش و جوانان در اوز حضور یافتند.

ابتدا آتش فراز بخشدار ضمن سپاس از حضور مهمانان اظهار داشت: مردم منطقه از آب سد سلمان فارسی برخوردارند بنابراین در موقع قطع آب اهالی دچار مشکل می شوند که راه حل آن ساخت منبع بزرگ ذخیره سازی آب است.

وی برای تامین اعتبار خواستار درخواست از ستاد بحران استانداری شد و افزود: باید چاههای جدید حفر و یا چاههای موجود کف شکنی شود. اعضای شورا نیز ضمن بیان مفصل مشکلات مردم در مورد تامین آب اظهار داشتند، در این رابطه لازم است از اعتبارات نفت و گاز استفاده شود و نسبت به تعمیر و بازسازی شبکه آب اقدام گردد.

اعضای شورا اضافه کردند با توجه به همت نیکوکاران در ساخت فضاهای آموزشی منطقه در حال حاضر بازسازی تعمیرات آزمایشگاه مرکزی و بعضی از مدارس احتیاج به اعتبارات می باشد. شورا در پایان با اعلام این که ورزش در منطقه پیشرفت کرده است. و ۱۸ هیات ورزشی از ۲۳ هیات موجود در اوز به بانوان اختصاص دارد. ولی هنوز یک سالن ورزشی ویژه بانوان وجود ندارد درخواست ساخت سالن کردند.

 کراماتی شهردار نیز ضمن تایید گفته های بخشدار و شورا گفت: تنها رفع مشکل کم آبی ساخت منبع بزرگ آب است. و خواستار تامین اعتبار برای بازسازی و تجهیز استخر شهر شد. رئیس اداره ورزش و جوانان گزارش کاملی از فعالیت ها را بیان کرد و موفقیت های ورزشکاران اوز را در سطح استانی و ملی برشمرد، و خواستار تخصیص اعتبار شد.

زارعی کارشناس ارشد سازمان برنامه بودجه گفت: من از برنامه ها و موفقیت های ورزشی اوز اطلاع نداشتم و ضمن تبریک سعی می کنم پیگیر امور باشم. در پایان مصوبات جلسه به شرح زیر اعلام شد:

۱-کارشناسان و مجریان طراحی مخزن روز دوشنبه ۱۲ آذر در اوز به بررسی و برآورد هزینه و ارائه نقشه خواهد شد.

۲-یک هفته پس از جانمایی مخزن توافق نامه مشارکتی بین آبفای فارس و شورا و مردم تنظیم شود.

۳-عزیمت کارشناسان برای فیزیوتراپی و توپوگرافی منطقه به منظور حفر چاه جدید و ویدئو متری چاههای موجود انجام شود.  

۴-شورا از آقایان زارعی کارشناس ارشد و پژوهش مدیر دفتر برنامه ریزی آبفای استان و جهانگیر عطوفت رئیس آبفای اوز و مدیرعامل آبفای فارس سپاسگزاری کرد.  


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد