چرا شهرستان اوز از خدمات بنیاد برکت بی بهره است

بنیاد برکت فارس از ایجاد فرصت های شغلی در لارستان خبر داد.

به گزارش پسین اوز، جلسه شورای اشتغال شهرستان لارستان به ریاست معاون برنامه ریزی فرماندار ویژه لارستان و گروهی از روسای ادارات لارستان در فرمانداری تشکیل شد.

مجری بنیاد برکت استان فارس در این نشست گفت: بنیاد برکت بازوی محرومیت زدائی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در راستای توانمند سازی اقتصادی و اجتماعی مناطق کم برخوردار با رویکرد اشتغال پایدار در سال گذشته از ۳۰۰ طرح اشتغالزائی در لارستان حمایت و تسهیلات به مقدار ۲۴۰ میلیارد ریال قرض الحسنه ارائه کرده است.

سعید خدایاری افزود: این تسهیلات در قالب مشاغل خرد خانگی و کارگاهی در روستاها بوده که باعث ایجاد شغل پایدار شده است.

وی با بیان اینکه این طرح ها در قالب طرح های سحاب و آسمان در بیش از ۱۹ روستا و شهر در لارستان در بخش های گوناگون زراعت، خدمات بازرگانی، پرورش طیور، تولید کیف و کفش و پوشاک، مشاغل فنی و غیره صورت گرفته است، گفت: در سال جاری نیز به ۲۱ روستای لارستان ورود کرده و از ۴۵۰ طرح خرد، خانگی و کارگاهی حمایت و تسهیلات قرض الحسنه ارائه خواهد کرد.

قابل توجه مسئولان: بدیهی است که شهرستان اوز نیز درخواست بهره مندی از خدمات بنیاد را دارد. لذا از فرمانداری، بخشدار مرکزی و شوراهای شهرستان و شهر اوز تقاضا داریم اگر تاکنون اقدامی کرده، اعلام در غیر اینصورت چرا زمینه حضور بنیاد برکت را در این شهرستان فراهم نکرده اند؟


1 دیدگاه

  1. قابل توجه فرمانداری اوز

    با سپاس از پسین اوز. مسولان شهرستان اوز باید پیگیر اقدامات وخدمات. بنیاد. برکت. در سطح شهرستان. باشند. این درخواست. رسانه. مورد تایید ومطالبه. عمومی. مردم اوز. است

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد