چهارمین جلسه همگام با مردم

به گزارش پسین اوز و به نقل از مدیر اجرائی جلسه گروه مجازی همگام با مردم چهارمین جلسه در ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه روز شنبه ۱۲ اسفند ۹۶ در تالار شیخ سعدی دانشگاه آزاد اوز با حضور گروهی از اعضاء برگزار شد.

موضوع اصلی جلسه درباره تجمع مردم در منطقه برزگو به ویژه در ایام تعطیلات سال بود که پس از بحث و تبادل نظر موارد زیر مورد تصویب قرار گرفت:

۱-تلاش عمومی برای برقراری نظم در تردد موتورسیکلت در برزگو و محل تجمع مردم

۲- پیگیری برای موافقت مراجع ذیصلاح به منظور ایجاد پیست موتورسواری

۳- ایجاد نمایشگاه فرهنگی و هنری در محل تجمع مردم توسط اداره فرهنگ و ارشاد، جوانان و علاقمندان

۴- هماهنگی با پلیس راهور به منظور جلوگیری از تردد موتورسواران بدون کلاه ایمنی

۵- سعی در جلوگیری از فروش مواد منفجره و ترقه بازی

۶- در حد امکان برنامه ریزی برای تعطیلات نوروزی به ویژه سیزده بدر و چهارشنبه آخرسال از طریق رسانه ها به ویژه نماز جمعه انجام شود.

۷- جلسه پس از ۲ ساعت بحث و گفتگو با مدیریت اجرائی علی تیرزن به پایان رسید. گفتنی است که گروه مجازی همگام با مردم توسط جعفر راستگو مدیریت می شود.

 


2 دیدگاه

  1. چنانچه قرار باشه که منطقه برزگو و یا سایر گردشگاههای اطراف اوز دارای پیست موتورسواری باشد و نمایشگاه فرهنگی و هنری نیز در محل وجود داشته باشد یا برگزار شود پیشنهاد میشود نسبت به ایجاد یک پارک مناسب برای تفریج اطفال و دانش آموزان ونیز امکانات بهداشتی و سرویس توالت سیار یا دایمی (آبریزگاه) و محل پارک وسایط نقلیه زیر نظر شهرداری و افراد خیر احداث شود تا به محل دایمی گردشگری ایام عید و سایر فصول تبدیل شود و حتی مسافران عبوری از این تسهیلات برخوردار شوند و در صورت لزوم مبلغی نیز از استفاده کنندگان مسافر ان عبوری نیز اخذ شود تا بخشی از هزینه نگهداری آن تامین شود. همچنین نصب تعداد زیادی سطل زباله برای حفظ بهداشت محیط زیست نیز ضروری میباشد

  2. سلام
    برای جذب قشر دانش آموزان مدارس به این برنامه ها چه برنامه ریزی شده است؟

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد