کسب مقام سوم مسابقات بسیج به والیبال بانوان یاران اوز رسید

پنجمین دوره ازمسابقات والیبال بسیج لیگ جنوب کشور ویژه بانوان، جام گرامیداشت هفته بسیج و هفته مکتب انقلاب اسلامی توسط تربیت بدنی بسیج خواهران سپاه لامرد از روز چهارشنبه ۱۰ آذر ماه ۱۴۰۰ در سالن شهید نعیمی سپاه آغاز شد.

 به گزارش پسین اوز و به نقل از روابط عمومی تربیت بدنی بسیج خواهران لامرد، در این دوره از مسابقات که ۱۱ تیم از سه استان بوشهر هرمزگان و فارس با نام های: هیات والیبال کنگان، هیات والیبال جم،  عقاب عسلویه، امید پارسیان، آبشار اندیشه گراش، یاران اوز، مقاومت لامرد، وحدت ۱و۲ وراوی شهرستان مهر، پیبا خنج، هرج اسیر شرکت داشتند، در دو گروه به صورت دوره ای به رقابت پرداختند که در نتیجه ۴ تیم پارسیان، عسلویه، اوز و مقاومت لامرد به مرحله یک چهارم نهایی راه یافتند.

  این مسابقات پس از سه روز رقابت پایاپای در روز جمعه ۱۲اذر ماه به پایان رسید و تیم های عقاب عسلویه از استان بوشهر, امید پارسیان از استان هرمزگان, یاران اوز از استان فارس مقام های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

در مراسم اختتامیه، جوایز تیم های برتر که شامل: کارت هدیه، کاپ و حکم قهرمانی بود را به سرپرستان، مربیان و بازیکنان تقدیم و همچنین از داوران بسیج تقدیر گردید.


1 دیدگاه

  1. احسنت درود به دختران ورزشکار شهریتان اوز 🌹

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد