کلنگ زنی ساخت اورژانس بیمارستان امیدوار

به گزارش پسین اوز، صبح امروز ششم اردیبهشت ۹۹ باحضور فرماندار و معاون، بخشدار مرکزی، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان، معاون درمان دانشکده، رئیس بیمارستان، رئیس شورای اسلامی شهر، اعضای هیات امناء موسسه خیرین بیمارستان، رئیس مدرسه علوم دینی، شهردار، رئیس اداره ارشاد، مدیر بیمارستان و کارکنان، اصحاب رسانه، سخنگوی شورای استان و گروهی از مردم و مسئولان کلنگ ساخت ساختمان اورژانس بیمارستان امیدوار اوز در محوطه بیمارستان به زمین زده شد.

رئیس بیمارستان امیدوار گفت: بزرگ ترین مشکل بیمارستان امیدوار نبود یک ساختمان اورژانس استاندارد بود که پیوسته در اعتبار بخشی بیمارستان اثرات منفی داشت و سپاسگزاریم که عبدالحمید امیدوار و سایر خیرین این مشکل را برطرف خواهند ساخت.

وی افزود: اورژانس بیمارستان امیدوار در فضای مقابل بیمارستان با ۸۰۱ متر مربع زیربنا و پی ۲ طبقه که فعلا ساختمان در یک طبقه مشتمل بر ۲ اتاق معاینه (مردانه و زنانه)، اتاق عمل سرپائی، گچ گیری، تریاژ با ۱۹ تخت و ۲ اتاق ایزوله و سایر امکانات طبق نقشه استاندارد وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با هزینه ای افزون بر ۳۰ میلیارد ریال به همت عبدالحمید امیدوار بانی بیمارستان و سایر خیران حوزه بهداشت و سلامت شهرستان اوز ساخته خواهد شد.

دکتر شمسائی در پایان از اعضای هیات امناء  و موسسه خیریه بیمارستان بویژه یونس امیدوار، مدیریت و پزشکان بیمارستان و مسئولان دانشکده علوم پزشکی لارستان، فرماندار، اعضای شورای شهر و شهرستان و شهردار که با این طرح همکاری کرده اند تشکر می شود.

سپس دکتر جمشید جعفرپور نماینده فعلی مردم در مجلس شورای اسلامی ماه مبارک رمضان را پرخیر و برکت دانست و گفت: امید است مسئولان در خدمتگزاری موفق تا به مردم شریف شهرستان خدمات رسانی کنند. علی اصغر علی پور فرماندار نیز از مقامات درخواست تسریع در اجرای طرح نمود و از خیر این پروژه تشکر کرد. دکتر محمد حسین کریمی رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان گفت: وجود اورژانس در این بیمارستان بسیار ضروری بود. وی گفت: جای خیر بزرگوار عبدالحمید امیدوار در این مکان سبز است.

 مهندس مسعود کراماتی شهردار ضمن تبریک ماه مبارک رمضان اظهار داشت: لطفا قبل از ساخت و ساز سعی شود مراحل قانونی آن از نظر شهرداری رعایت شود. وی از خیرین نیز سپاسگزاری کرد. شیخ صالح انصاری برای مردم و مسئولان دعای خیر کرد. یونس امیدوار نماینده خیر و عضو موسسه خیرین بیمارستان ضمن تشکر از حضور مقامات و معتمدان گفت: به جای من نیکوکار بی ادعا عبدالرحمن مبصر کلنگ زنی خواهد کرد. وی افزود: ایشان مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان برای تاسیس سی تی اسکن اهداء کرده است که از وی تشکر می شود. در پایان نماینده مردم،رئیس بیمارستان، فرماندار، رئیس دانشکده علوم پزشکی، شهردار و شیخ صالح انصاری و عبدالرحمن مبصر کلنگ زنی کرده و ساخت اورژانس آغاز شد.


2 دیدگاه

  1. کارمند. بیمارستان اوز

    خدا قوت به. همه مسولین. به خصوص. خیران.سلامت. مدتی. است که از تاسیس ادارات جدید. در شهرستان. اوز خبری. نیست. مخصوصا. استقرار. اداره. شبکه. بهداشت. ودرمان که. قرار بود. بزودی. تاسیس شود

  2. کارمند. بیمارستان اوز

    بزذگ ترین. کمبود بیمارستان. با. سابقه. اوز. نداشتن. بخش. ویژه. بیماران. یعنی. ICU _ است که. باید مورد. توجه. همه. خیران. ومسولین. شهرستان اوز قرار گیرد. تا زمانی که بخش. ویژه icu. در اوز. نباشد بیمارستان. سر. پایی. وامدادی. بحساب. می اید قبل از هر چیز بفکر. ایجاد. این بخش. در بیمارستان. باشید

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد