گرامیداشت روز ایثار، مقاومت و پیروزی در اوز

به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر و روز ملی ایثار، مقاومت و پیروزی آیین گرامیداشت این روز با حضور مسئولان و گروهی از مردم در تالار الزهرا(س) شهر اوز برگزار شد.

به گزارش پسین اوز، از سوی ستاد گرامیداشت روز ایثار، مقاومت و پیروزی(آزاد سازی خرمشهر) آیین ویژه ای در ساعت ۲۱ در تالار الزهرا(س) شهر اوز برگزار شد.

فرماندار شهرستان اوز با اشاره به جمله تاریخی امام راحل درباره خرمشهر «خرمشهر را خدا آزاد کرد» گفت: این موضوع نمایانگر این است که باید در کارها به خدا توکل کرد.

محمد محمدی افزود: به تعبیر مقام معظم رهبری ما خرمشهرهای زیادی داریم که باید فتح کنیم. فرماندار در مورد مردمی سازی یارانه ها نیز صحبت کرد.

شیخ صالح انصاری امام جمعه موقت اوز، سوم خرداد را مانند نگینی زرین در انگشتری مملکت دانست و دلیل برجسته شدن سوم خرداد در تاریخ ایران را توضیح داد.

وی افزود: ما نباید در تاریخ بمانیم بلکه باید با تاریخ حرکت کرد. مدیر مجتمع مدارس عالیه علوم دینی اوز با اشاره به آیات قرآن کریم گفت: در حرکت باید قیام به سوی خدا باشد.

دکتر خسرو حسن زاده رزمنده ۸ سال دفاع مقدس از شهرستان گراش به بیان خاطرات ۱۹ سالگی خویش از آزاد سازی خرمشهر پرداخت و چگونگی شکل گیری دفاع مقدس، جسارت، شهامت و مدیریت امام راحل را در بهم زدن برنامه های صدام و غرب را تشریح کرد. دانش آموزان آموزشگاه خضری ۲ سرود زیبا اجرا کرده و در پایان به برندگان مسابقات ورزشی، فرهنگی و عکاسی جوایزی اهدا شد. براین اساس دانش آموز دبستان بدری سدنا زارع کیوکوشین کار و برندگان مسابقه کتاب سلام بر ابراهیم: امیرحسین رفیعی(ارد)، مرضیه حسینی (گراش)، شیدا جمشیدی (اوز)، ابراهیم رحیمی (زنجان) و برندگان مسابقه عکس حضور (راهپیمایی روز قدس): حسین مرادیمانی، فرخ لقا روشن داری، اسدی و مریم سمیعی از پسین اوز موفق به لوح تقدیر و جایزه شدند.

عکس از مریم سمیعی 


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد