گرامیداشت روز بصیرت در اوز

به گزارش پسین اوز جشن بزرگداشت روز بصیرت به همت حوزه مقاومت بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اوز در تالار صالحین سپاه برگزار شد.

 فرمانده حوزه مقاومت اوز ۹ دی را یوم اله دیگری دانست که در تاریخ انقلاب اسلامی ایران به ثبت رسیده است.

سرگرد مجتبی مجردی افزود: که ۹ دی نشان داد که مردم به اسلام، انقلاب و رهبری پای بند هستند. حجت الاسلام عدالتی روحانی مستقر در اوز نیز در این مورد گفت: حماسه ۹ دی مشت محکمی بر دهان فتنه گران و استکبار بود. وی افزود: مردم بیدارند و مقام معظم رهبری گفته است این بیداری باید حفظ شود.

آخرین سخنران حجت الاسلام محمدصادق مهرابی مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی فارس بود که در ابتدا گفت: افتخار ما این است که دفاع از مظلوم را سرلوحه کار خویش قرار دادیم. قرآن کتاب زندگی و مبارزه با ظالم و ظلم است. اجتماع باشکوه مردم شریف و فرهنگی اوز برای ادای دین به خون شهداست. در استان فارس ۱۵ هزار شهدای دفاع از حرم داریم. حجت الاسلام مهرابی با بیان این که حضور مردم و بصیرت مردم، باعث شد تا انقلاب اسلامی همچنان پایدار و سرافراز باشد،  اظهار داشت: شیعه و سنی تمسک به اسلام و قرآن دارند. وی سخنان خویش را به سه علت عزت و سرافرازی انقلاب اسلامی پایان داد. مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی این سه عامل را ۱-اسلام ۲-رهبری و ولایت ۳-مردم  دانست.

در این آئین گروهی از مردم، بسیجیان، معتمدان، خانواده معظم شهدا، بخشدار، امام جمعه، شهردار، اعضای شورای شهر و اصحاب رسانه حضور داشتند و آواره ایثارگر ۸ سال دفاع مقدی سرود بصیرت را قرائت کرد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد