گرامیداشت روز معلولین در اوز

به گزارش پسین اوز، سالروز گرامیداشت روز معلول در تالار الزهرا(س) اوز با شکوه خاص برگزار شد.

امین محمدی آزاد روشندل فیشوری که قرآن را حافظ بوده آغازگر مراسم شد. پس از آن بخشدار اوز طی سخنانی اظهار داشت که: معلولیت محدودیت نیست. محمدحسین آتش فراز افزود: معلولین در عرصه های ورزشی، اجتماعی و فرهنگی با توانایی های ویژه وجود دارند که از عهده ما بر نمی آید.

بنابراین همه موظف هستیم که امکانات را برای آنان فراهم سازیم. سخنران بعدی علی تیرزن عضو سابق شورای شهر بود که گفت: در بخش وسیع اوز افزون بر ۸۰۰ معلول شناسایی شده است که برای انجام امور رفاهی آنان از سالها قبل اقدام شده و اسحق قاضی زاده سعی کرد جامعه معلولین سلام را راه اندازی کند و اکنون نیز با فعالیت قدریه غیاثی جامعه معلولین نور در شرف تاسیس است. وی از احمد صالی زاده نام برد که توانسته است پیاده مسیر اوز تا بندرعباس را طی کند. در پایان هیات مدیره جامعه معلولین نور را معرفی کرد و گفت: انسان بودن به روح وابسته است نه به جسم.

رئیس اداره بهزیستی لارستان نیز با بیان این که معلولین مورد احترام جامعه هستند گفت: مسئولان وظیفه دارند تا امکانات رفاهی آنان را در شهر و روستا فراهم سازند. علیرضا بال افکن افزود: مسئولان کشوری نیز در تکاپو هستند تا قانونی وضع کنند که اشتغال و مسکن عزیزان معلول را تامین نمایند. بال افکن از حضور رئیس کل بهزیستی کشور در آینده نزدیک در شهر اوز خبر داد و گفت: با حضور محسنی بندیی رئیس کل بهزیستی کشور ساختمان خیرساز و زیبای بهزیستی اوز افتتاح می شود. در این آئین کودکان و دانش آموزان ساره سعادت و کرانی و عبداله قنائی از معلولین هنرمند به هنرنمائی پرداختند. و به احمد صالحی زاده، اسحق قاضی زاده، امین محمدی آزاد و گروهی دیگر از معلولین که در جلسه حضور نداشتند هدایایی به رسم یادبود اهدا شد. 


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد