گرامیداشت مقام معلم در اوز

آئین گرامیداشت مقام معلم با حضور فرهنگیان، امام جمعه موقت، پیشکسوتان و مسئولان ادارات در تالار الزهرا (س) شهر اوز برگزار شد.

به گزارش پسین اوز آئین گرامیداشت مقام معلم با ورود دانش آموزان آموزشگاه احمدیان به عنوان حاملان قرآن و تندیس آیه ن والقلم و قرائت آن توسط زارع مسئول روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان اوز در روز دوشنبه ۱۹ اردیبهشت آغاز شد.

احمد جلیلی مجری برنامه از حضور مدعوین سپاسگزاری کرد و علی اصغر رضائی مدیر آموزش و پرورش ضمن تبریک روز معلم از شورای اسلامی فیشور که آئین بزرگداشت روز معلم را در آن روستا به خوبی برگزار کردند و از فعالان اجتماعی اوز که با حضور در مدارس روز معلم را تبریک گفتند تشکر کرد و از ۱۸۰ شهید فرهنگی کرونا در کشور به نیکی یاد نمود.

در ادامه برنامه محمدمحمدی فرماندار، شیخ صالح انصاری امام جمعه موقت، نقش معلم را در جامعه اثرگذار و مثبت اعلام کردند و امام جمعه موقت با اشاره به آیات قرآن گفت: تعلیم و تربیت یعنی تقرب به خدا. فریبا نامدار دکلمه خویش را درباره معلم قرائت کرد و از معلمان و مدیران نمونه سال ۱۴۰۱ با اهدای لوح تقدیر و هدایا قدردانی شد. علی بازگیر و سروش پیشداد درباره مطالبات معلمان به صورت پیش پرده به هنرنمائی پرداخته و دانش آموزان مجتمع آموزشی و فرهنگی کرانی، آفرینش و آموزشگاه خضری به اجرای سرود پرداخته و رمیصا زمانی نیز تبریک معلم را اجرا کرد.

در پایان به فعالان فرهنگی حوزه قرآنی لوح تقدیر داده شد و معلمان شهرستان ناهار را میهمان آموزش و پرورش بودند.

نکات قابل توجه:

۱- یادآوری درگذشتگان فرهنگی که بسیار مورد توجه قرار گرفت. ۲- دعوت فرماندار از نمایندگان معلمان برای اعلام درخواست ها و تقاضاها ۳- سخنان امام جمعه موقت درباره هدف آموزش و پرورش که باید دانش آموز خداجو تربیت شود ۴- اقدام شورای فیشور که آئین تکریم معلمان را به صورت گسترده برگزار کرده است. ۵- حضور پیشکسوتان و مسئولان در جمع فرهنگیان.


2 دیدگاه

  1. والدین دانش آموزان اوزی

    باید فکری برای این آموزش وپرورش وافت تحصیلی چندین ساله آن بشود تا مردم اعتمادشان برگردد و همه فرزندان اوز. در خود اوز تحصیل کنند

  2. احسنت خدا قوت خدمت آقای رضائی دوم

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد