یک ساعت گپ جدی اصحاب رسانه با معاون فرماندار

بیست و دومین نشست مطبوعاتی خانه مطبوعات رسانه شهرستان اوز با معاون جدید فرمانداری شهرستان اوز در عصر روز یکشنبه ۲۱ اسفندماه ۱۴۰۱ در فرمانداری برگزار شد.

احمد خضری رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات ضمن معرفی حضار گفت: نشست امروز بیشتر معارفه و آشنایی است.

در ادامه احمد امینی معاون جدید فرمانداری شهرستان اوز ضمن معرفی خویش گفت: دارای ۲۶ سال سابقه خدمت در وزارت کشور بوده که سه سال آخر آن را در سمت بخشدار وراوی مشغول بوده ام.

وی افزود: دارای مدرک تحصیلی فوق لیسانس با گرایش مطالعات منطقه ای، دارای ۲ فرزند و اهل شهر مهر و متولد ۱۳۵۳ هستم.

امینی با اشاره به فلسفه وجودی ادارات که برای خدمات رسانی به مردم است اظهار داشت: فرمانداری نماینده عالی دولت در شهرستان است و وظیفه اش هماهنگی بین مردم و دستگاه هاست.

معاون فرماندار در ادامه گفت: وظیفه من این است که ابتدا ظرفیت ها و توانمندیهای شهرستان را شناسائی و با کمک فرماندار و همکاران این ظرفیت ها را از فعل به بالقوه برسانیم. در این مدت کوتاه متوجه شدم که استقرار کامل ادارات، ارتقاء نمایندگی ها به ادارات و اشتغال زائی از مطالبات مردم است. در بحث بهداشت و درمان با توجه به ۲ بیمارستان بزرگ در شهر اوز بهتر است آنها را اختصاصی کنیم. باید شهرک صنعتی توسعه یابد.

وی در پایان گفت: وجود رسانه و مطبوعات چاپی متعدد در اوز نشان از فرهیختگی مردم این دیار است.

عبدالعزیز خضری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و مدیر با پیام دانش، ابراهیم احمدی مدیر دفتر نماینده مجلس و مدیر اوز امروز و پیام اوز، مسعود باقرزاده مدیر اوز خبر، محمدرفیع راوند از موزه مردم شناسی و رسانه موزه نیوز، عبدالرحمن صالح خبرنگار پیام دانش، محمد صدیق پیرزاد عضو شورای سرپرستی پسین اوز و احمد خضری مدیر پسین اوز به ترتیب دیدگاه ها و پیشنهادات خود را به شرح زیر اعلام کردند.

 

عبدالعزیز خضری، مطالبه گری مردم را ارزشمند دانست و حوزه مدیریت را اثرگذار اعلام کرد و گفت: روی این موضوعات باید برنامه ریزی داشت.

ابراهیم احمدی، نیاز سنجی و اولویت بندی برای نیازمندی ها را مهم پنداشت و گفت: بهتر است روی موضوعات تمرکز شود.

مسعود باقرزاده گفت: بحث ثمن ها را باید جدی گرفت و مردم اوز اگر ببینند مسئولی یک قدم برای پیشرفت بر می دارد آنان ۴ قدم بر می دارند و باید قدر مردم را دانست و به آنان توجه کرد.

محمدرفیع راوند: مطالبه گری مردم را بی نتیجه دانست و گفت: در بحث ثمن ها و مشارکت ها با مشکل روبرو شدیم. نمونه آن ساخت منبع آب از طرح دولتی است که طرح مردمی آن انجام شده ولی طرح دولتی هنوز زمین مانده است.

عبدالرحمن صالح نوشت و خوانده شد که: بیمارستان اوز دارای سابقه بسیار درخشان بوده اما در حال حاضر مشکل دار است. مرزهای چهارگانه شهرستان مشخص کنید و سایر مشکلات را بررسی و برای حل آنها برنامه ریزی گردد.

محمد صدیق پیرزاد گفت: مردم فرهنگی اوز برای توسعه و پیشرفت سعی می کنند با مسئولان همکاری جدی داشته باشند. وی عصر اوز را کانون همبستگی فرهنگی دانست.

احمد خضری: ظرفیت های شهرستان را گسترده توصیف کرد و گفت: این شهرستان به دلیل پسکرانه خلیج فارس و نزدیکی به فرودگاه و بزرگراه اوز- لار می تواند بازار اقتصادی جنوب شود و سعی شود فازهای ۲ و ۳ مسکن ملی نیز اقدام و ساخته شود. وی در پایان اظهار داشت: وجود ۴ دانشگاه در اوز می تواند کانون فرهنگ و علم جنوب شود.


4 دیدگاه

  1. درخواست عمومی از معاون محترم. فرمانداری اوز

    از جناب امینی که در حقیقت بومی و فرزند این منطقه هستند. انتظار میرود که در دوران خدمت خودشان نام نیکی در اذهان مردم اوز. به یادگار گذارند وبا تلاش برای تاسیس. ادارات مورد نیاز مردم. مانند اداره ثبت اسناد. املاک. پزشکی قانونی. محیط زیست. اداره امور آب منطقه ای اداره تعاون وکار ورفاه اجتماعی و…. به مردم اوز خدمت نمایند

  2. انداخت معاون جدید در تاسیس ثبت اسناد ویلیس +۱۰ اقدام کند

  3. مسولان فرمانداری. اوز توجه فرمایند

    فکری به حال شبکه بهداشت ودرمان اوز بکنید که تنها گوش به فرمان. لار است واصلا به فکر این بیمارستان با سابقه در اوز نیستند وانرا به درمانگاهی برای ارسال بیمار به لار وگراش. تبدیل کرده اند

  4. یه فیشوری دوستدار اوز

    خواهشاً شما دیگه پیگیر بیمه و حقوق کتابدار فیشور باشید و همچنین پیگیری بخش شدن فیشور

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد