۱۸۰۰ دانشجوی غیرایرانی در دانشگاه آزاد فارس

یک هزار و ۸۰۰ غیر ایرانی از کشورهای عراق، سوریه، یمن، افغانستان و نیجریه در دانشگاه آزاد اسلامی فارس مشغول به تحصیل هستند.

به گزارش پسین اوز، معاون هماهنگی و برنامه ریزی دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس گفت: در حال حاضر یک هزار و ۸۰۰ دانشجوی غیر ایرانی عمدتاً از کشور عراق و کشورهای سوریه، یمن، افغانستان و نیجریه در دانشگاه آزاد اسلامی فارس به تحصیل اشتغال دارند.

حسن سلطانی افزود: افزون بر ۷۰ درصد این دانشجویان از برادران اهل سنت بوده که در تمامی آئین های ملی و مذهبی ما شرکت می کنند و از دانشجویان ممتاز و فعال محسوب می شوند.

سلطانی با اشاره به اینکه وحدت و همدلی بین دانشجویان ایرانی و غیرایرانی وجود دارد گفت: یک هزار و ۲۵۰ دانشجوی اهل سنت و ۵۵۰ دانشجوی اهل تشیع از کشورهای یاد شده با دانشجویان ایرانی ما دارای تعامل بوده و تحصیلات خود را در سطح عالی می گذرانند. معاون هماهنگی و برنامه ریزی دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس در ادامه گفت: یک تور گردشگری تشکیل داده ایم تا دانشجویان بین المللی را با دانشگاه های شهرستان های استان آشنا سازیم.

سلطانی در پایان گفت: این تور به زودی از شهرستان های جنوب شرقی فارس شامل: لارستان، گراش، اوز و خنج بازدید و با فرهنگ مردم این شهرستان ها و دانشجویان دانشگاه ها آشنا خواهند شد.

 


1 دیدگاه

  1. دانشجوی. اوزی

    تور گردشی دانشجویان عالی است. اما فکری هم بحال تاسیس رشته های تحصیلی جدید. در اوز هم. به نمایید. تا این دانشگاه. رونق. بگیرد

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد