۵۷ مرکز کانون در فارس فعال است

 

به گزارش پسین اوز؛ مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اوز که برای مراسم کلنگ زنی مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به اوز آمده بود، در گفتگویی کوتاه با پسین اوز گفت: واقعا اوز شهر فرهنگی است .شهر دوستدار کودک است. شهر خلاق در امر کتابخوانی است که ماشاالله سه کتابخانه نهادی دارد و این موضوع در کمتر شهری با این جمعیت می‌توان یافت.

 دکتر زهرا افتخاری افزود: ما در سطح استان فرهنگی فارس دارای ۴۲ مرکز ثابت ۹ مرکز سیار و ۶ مرکز پستی هستیم که با ساخت مرکز اوز استان فارس دارای چهل و سومین مرکز ثابت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان می‌شود. دکتر افتخاری پسین اوز را بسیار زیبا و پرمحتوا توصیف کرد و گفت: ما هم در شیراز و در کانون دارای فصلنامه هنگامه هستیم که مدیرمسئولی آن به عهده خودم بوده و سردبیری آن را سعید رضا کامرانی معاون فرهنگی کانون انجام می‌دهد.

 دکتر افتخاری پسین اوز را زبان گویای مردم دانست و اظهار داشت باید به شما به عنوان مسئول این نشریه خسته نباشید و خداقوت گفت که این نشریه را برای تعامل بین مردم و مسئولان منتشر می‌کنید.

 وی در پایان از اوز به عنوان شهر خلاق در حوزه فرهنگی نام برد و گفت در استان فارس مورد توجه هستید که بر مردم این دیار تبریک می‌گویم.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد