بازدید از بیمارستان راه پیما و دانشکده بهداشت اوز

توسط دبیرکل مجمع خیرین سلامت کشور: بازدید از بیمارستان راه پیما و دانشکده بهداشت اوز

به گزارش پسین اوز، و به نقل از معاون آموزشی دانشکده علوم پزشکی لارستان صبح جمعه ۱۰ اسفند ۹۶دبیرکل مجمع خیرین سلامت کشور به اتفاق معاون مشارکت های مردمی و روابط عمومی معاون هماهنگی امور استان های این مجمع از دانشکده بهداشت و بیمارستان در حال ساخت راهپیما در اوز بازدید کردند.

دکتر محمدرضا عرفانی افزود: بازدید کنندگان از دانشکده بهداشت بازدید و در هر مورد توضیحات لازم به استحضار آنان رسید. دکتر حسینعلی شهریاری دبیرکل مجمع خیرین سلامت کشور اظهار داشت: من باید از مردم فرهنگ دوست اوز بویژه سازنده دانشکده بهداشت آقای عبدالرزاق شرافت سپاسگزاری کنم که با تشخیص صحیح در بخش آموزش سرمایه گذاری کرده اند. چون بیشتر مردم سعی می کنند در بخش درمان به ساخت و ساز بپردازند ولی مردم فرهنگ دوست اوز با ساختن دانشگاههای مختلف بویژه دانشکده بهداشت نسبت به آموزش آن هم در بخش بهداشت همت کرده اند که بسیار مهم است.

 دکتر عرفانی با بیان این که معاون توسعه دانشکده اظهار داشته در بازدید از دانشکده بهداشت و بیمارستان در حال ساخت در شهر اوز کلا نظر دکتر شهریاری نسبت به اوز و لارستان بسیار مثبت بود. دکتر شهریاری به اتفاق دکتر سید محمد طباطبایی معاون مشارکت های مردمی و اسماعیل غنیان معاون هماهنگی امور استان های مجمع خیرین سلامت کشور و دکتر نصری معاون توسعه، دکتر عرفانی معاون آموزشی و رئیس دانشکده بهداشت اوز و دکتر یگانه معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی لارستان حضور داشتند و از بیمارستان  در حال ساخت نیز بازدید و مهندس کراماتی شهردار اوز توضیحات لازم را ارائه داد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد