آیین یادبود و بزرگداشت شهدای بالگرد رئیس جمهوری در اوز

ستاد برگزاری یادبود شهدای بالگرد رئیس جمهوری صبح روز سه شنبه یکم خرداد ۱۴۰۳ در مسجد مصلی (شیخ) اوز با حضور اقشار مختلف مردم، روحانیون، مسئولان و شورای تامین با برگزاری آیین یادبود و بزرگداشت و تلاوت قرآن تشکیل شد.

به گزارش پسین اوز، به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدای بالگرد ریاست جمهوری آیین فاتحه خوانی و قرآن خوانی برای شادی روح شهدا در مسجد شیخ اوز برگزار شد.

حاج شیخ محمدزمان زمانی امام جمعه اوز در این آیین گفت: این حادثه غم انگیز را به ملت شریف و قهرمان ایران تسلیت عرض نموده و مسلم بدانید که ما تسلیم اراده الهی هستیم.

شیخ زمانی افزود: یادمان شهدا بویژه شهدای اخیر در حقیقت یادآوری پاسداشت و استمرار بخشی از حضور در صحنه پرافتخار مردم است.

فرماندار شهرستان اوز ضمن سپاسگزاری از حضور چشمگیر مردم گفت: اینجا جمع شده ایم تا به همدیگر تسلای خاطر بدهیم. همدلی و وفاق مردم ایران شکل گرفته است و این همدلی را باید حفظ و تداوم بخشیم.

محمد محمدی افزود: طبق قانون اساسی در عرض ۵۰ روز رئیس جمهور جدید در این بستر همدلی و وحدت انتخاب خواهد شد و ما مقدمات برگزاری انتخابات را فراهم ساخته ایم.

در این آیین قاریان و مردم به قرائت قرآن کریم پرداختند و برای شادی روح شهدا طلب مغفرت برای آنان فاتحه و دعا کردند.

این آیین که از ساعت ۱۰ صبح آغاز شده بود در ساعت ۱۱ و ۴۵ دقیقه پایان یافت و اهالی شهر اوز و بخش های بیدشهر و مرکزی در آن شرکت داشتند. ستاد متشکل از فرمانداری، شورای شهر، فرماندهان نیروی نظامی و انتظامی و امام جمعه بوده است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد