استقبال مسئولان و مردم از اقدامات عبدالقادر فقیهی در جشنواره خیرین شیراز

مسئولان شهرستان، استان و کشور، امام جمعه و گروهی از مردم حق شناس اوز با حضور در جشنواره خیرین مدرسه ساز از عبدالقادر فقیهی نیکوکار اوزی سپاسگزاری کردند.

به گزارش پسین اوز، بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان فارس و نشست کارگروه بین المللی در تاریخ های ۲۶ و ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ در شیراز برگزار شد.

کارگروه بین الملل در عصر روز چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت به ریاست دکتر میرباقری رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز فارس و با حضور مسئولان کشوری، استانی و خیرین مدرسه ساز خارج از کشور از جمله عبدالقادر فقیهی رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز امارات متحده عربی و خیر شاخص کشور اهل شهرستان اوز تشکیل شد و مسائل مربوط به تاسیس مدارس در کشور بحث و بررسی گردید.

گفتنی است که خیرین از ۳۰ کشور در شیراز گرد هم آمده بودند. بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه ساز در عصر روز پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت به جای ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه در ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه به دلیل بارندگی با رویکرد تکمیل طرح های نیمه تمام دولتی توسط خیرین در شهر صدرا مجتمع سرزمین سبز و با حضور مراد صحرائی وزیر آموزش و پرورش، رئیس نوسازی کشور، استاندار فارس و سایر مسئولان کشوری و استانی، فرمانداران، بخشداران و خیرین مدرسه ساز شهرستان ها و مناطق فارس برگزار شد.

دکتر میرباقری ضمن خیرمقدم گفت: حدود ۴ هزار خیر داریم و بانوان در این عرصه پیشتاز و ۴۳۶ بانوی خیرساز فعال هستند. رضا مراد صحرائی وزیر آموزش و پرورش در این آئین گفت: اگر بخواهیم هر کاری به بهترین شیوه انجام شود باید آن را به دست مردم بسپاریم و در همین راستا ما همراه و یار خیرین خواهیم بود.

وی از خیران درخواست کرد در تاسیس مراکز تربیت معلم (دانشگاه فرهنگیان) سرمایه گذاری و اقدام کنند.

سید محمد طباطبائی رئیس مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور از وجود ۷۵ مدرسه ایرانی در خارج از کشور خبر داد و گفت: آماده پذیرش هر نوع کمک و یاری هستیم.

محمدهادی ایمانیه استاندار فارس که خود از خانواده خیرین سلامت هستند اظهار داشت: استانداری برای ایجاد طرح های خیرساز حاضر به سرمایه گذاری ۵۰ درصدی است.

عبدالقادر فقیهی چهره شاخص نیکوکاری کشور اهل شهرستان اوز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره درگذشتگان خیران به ویژه حافظی رئیس مجمع خیرین فارس گفت: آموزش و پرورش انسان ساز است و توسعه هر جامعه مدیون آموزش و پرورش است. فقیهی افزود: حدود یک هزار خیر در خارج از کشور حضور دارند که دغدغه آنان ساخت آموزشگاه در کشور است.

 محمد زارعی خیر مدرسه ساز نیز بخشی از اقدامات خویش را بازگو کرد.

شیخ محمدزمان زمانی امام جمعه اوز نیز هدیه مردم اوز را به عبدالقادر فقیهی اهدا کرد.

گفتنی است در طول مدت برگزاری جشنواره، چند کلیپ از اقدامات و معرفی عبدالقادر فقیهی پخش شد. ضمن آنکه در سطح شهر نیز بیلبرد وی به چشم می خورد.

شهروندان اوزی ساکن شیراز، بندرعباس، دبی و اوز به منظور تقدیر و تشکر از عبدالقادر فقیهی در جشنواره حضور داشتند.

بخشدار مرکزی، اعضای شورای اسلامی شهر اوز، شهردار، امام جمعه، مشاور استاندار در امور اهل سنت، رئیس شورای اسلامی استان فارس، مسئول مردمی سازی فرمانداری، اعضای موسسه خیریه بیمارستان امیدوار، رئیس و اعضای خانه مطبوعات، رئیس آموزش و پرورش و عبدالعزیزملکی از نیکوکاران اوز مقیم دبی و بسیاری از شهروندان حضور داشتند.

 


4 دیدگاه

  1. تقاضا. از مسولان ارشد. وخیران. بزرگوار. اوز

    با تشکر از جناب. شیخ. عبدالقادر فقیهی خیر. محترم. از. ایشان. واقای. دکتر. ناصر. هنر. مشاور. استاندار. و رسانه های محلی انتظار. داریم. مسأله مهم. تاسیس. نمایندگی. ثبت. اسناد. واملاک. دراوز. را که فرمانداری اوز. قول آنرا. داده اند. با جدیت. پیگیری. نمایند. تا با تاسیس آن مردم. اوز. از. رفتن. به شهرهای. مجاور. راحت شوند. با تشکر

  2. قابل توجه. روابط. عمومی. فرمانداری. اوز

    آقای محمدی فرماندار اوز. در تاریخ ۲۰. اسفند ماه. سال قبل اعلام کردند که بزودی. پس. از تعطیلات. نوروز. نمایندگی. ثبت. اسناد. واملاک. در شهرستان. اوز. افتتاح. میشود. اما تاکنون ۲ ماه از سال میگذرد. وخبری. از استقرار. این. اداره مهم. وکلیدی. نیستند لطفا. اطلاع. رسانی. نمایید. با تشکر. شهروند. اوز

  3. درود پاینده باشید جناب شیخ باعث افتخار هستید‌ جناب خضری تشکر از پوشش خبری کامل

  4. سلام ، تشکر از آقای خضری به خاطر خیر مفید ومختصر وارزش گذاری مهم برای جناب فقیهی

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد