افتتاح پروژه آسفالت راه ورودی روستای هود بخش بیدشهر شهرستان اوز

به گزارش پسین اوز، پروژه آسفالت راه ورودی روستای هود بخش بیدشهر شهرستان اوز  به سمت شهرک روستا ۷ شهریور ۱۴۰۰ با حضور مسئولین افتتاح شد.

در این آیین صفدر منشی بخشدار بخش بیدشهر اظهار داشت: این پروژه با همکاری بنیاد مسکن شهرستان اوز، اداره راه و شهرسازی اوز، شورای اسلامی و دهیاری روستای هود با مشارکت خیرین سید عبداله و سید عدنان حسینی به متراژ ۶۲۹۹ مترمربع به ارزش هفت میلیارد و پانصد و پنجاه و هشت میلیون و هشتصد هزار ریال به بهره برداری رسیده است.

دوستی روشن رئیس بنیاد مسکن ا‌وز گفت: اجرای تک لبه، کانیوا، زیرسازی با بیس توسط خیر، اجرای آسفالت بصورت مشارکتی خیر، دهیاری و شورای اسلامی و بنیاد مسکن به میزان ۶۳۰۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر هفت و نیم میلیارد انجام که میزان (قیر مصرف مستقیم) توسط بنیاد مسکن تامین شده است.

وی افزود: در همین راستا اجرای آسفالت در روستای فیشور و هیرم به میزان بیش از ۱۵۰۰۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۱۸ میلیارد توسط بنیاد مسکن، دهیاری و شورای اسلامی و خیرین بصورت (قیر مصرف مستقیم) انجام شده است.

همچنین اقدامات بهسازی در برنامه سال جاری نیز در دستور کار می باشد، که انشااله در آینده ای نزدیک اقدامات لازم صورت می پذیرد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد