باشگاه ورزشی سام فیت افتتاح شد

به گزارش پسین اوز، طی آیین ویژه ای با حضور ورزشکاران و مسئولان، باشگاه ورزشی بدنسازی سام فیت با مدیریت الیاس اناخی افتتاح شد.

شیخ سلمان قائدی با قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید و پخش سرود جمهوری اسلامی و قطع نوار توسط محمدرضا رضایی مدیر آموزش و پرورش اوز افتتاحیه را آغاز کردند.

فاطمه میراحمدی به عنوان مجری، گسترش ورزش را علت اصلی افتتاح باشگاه دانست و الیاس اناخی را به عنوان مدیر باشگاه و سرمایه گذار معرفی کرد.

رئیس ورزش و جوانان شهرستان اوز ضمن تشکر از حضار اظهار داشت: در این مدت کوتاه که سکان ورزش شهرستان را به عهده گرفته ام متوجه شده ام که نقش خیرین در ورزش این شهرستان بسیار پررنگ و حیاتی است. هاشم پور تقارن هفته وحدت و هفته تربیت بدنی ورزش را به فال نیک گرفت و گفت: در کنار ورزش رسیدگی به مسائل جوانان نیز مدنظر است.

وی با تاکید بر این موضوع که ورزش به همه گروه ها تعلق دارد گفت: بعضی از رشته های ورزشی در این شهرستان دارای توانایی های قوی هستند که شرایط و بستر لازم برای نمود آنها فراهم نشده است.

وی در پایان باشگاه ورزشی و بدن سازی سام فیت را بسیار مجهز و با استانداردهای ورزشی معرفی کرد.

رئیس هیات بدنسازی گفت: در حال حاضر در مرکز شهرستان اوز سه باشگاه داریم و در هیات بدن سازی از هر سه باشگاه نیز عضو داریم سهراب زرنگار افزود: سه باشگاه طبق استانداردهای بین المللی تجهیز شده اند.

جعفر راستگو رئیس هیات کاراته و مربی ملی پوش ضمن تمجید از هیات بدن سازی و باشگاه سام فیت گفت: از اداره ورزش تقاضا داریم به بخش خصوصی که با عشق و علاقه نسبت به سرمایه گذاری اقدام کرده اند توجه ویژه ای شود. وی افزود: هم اکنون شهرستان اوز مشکل سخت افزاری ندارد بلکه مشکل فعلی ما اعزام ورزشکاران به مسابقات ورزشی است که می طلبد مسئولان و خیرین به ورزشکاران توجه ویژه داشته باشند.

فریبا برازنده عضو شورای اسلامی شهر و شهرستان با اعلام این که ورزش اوز مغفول و مسکوت مانده است راه حل های موقت و دائم را برای حل آن ارائه داد. برازنده خواستار توجه مسئولان و خیرین به ورزش بانوان شد.

در ادامه مدعوین از وسائل و تجیهزات باشگاه ورزشی بدنسازی سام فیت دیدن کردند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد