بیماران دیالیزی اوز را دریابید

بیش از دو ماه است که بیماران دیالیزی شهرستان اوز برای انجام دیالیز به شهر لار می روند. این در حالیست که قبلاً دیالیز بیماران در بیمارستان امیدوار اوز انجام می شد.

به گزارش پسین اوز، عده ای از بیماران دیالیزی ضمن گلایه از مسئولان بیمارستان امیدوار و شبکه بهداشت و درمان شهرستان اوز می گویند:«قبلاً با همت موسسه خیریه بیمارستان و همکاری دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی لارستان، بخش دیالیز در بیمارستان امیدوار فعال بود ولی اکنون باید از ساعت ۱۹ شب تا ساعت ۲۴ در لار باشیم. لذا از شبکه بهداشت و درمان، دانشکده علوم پزشکی و فرمانداری شهرستان اوز تقاضای رسیدگی داریم.» در حال حاضر بیماران مشکل دارند و می طلبد مجدداً بخش دیالیز بیمارستان فعال شود.


2 دیدگاه

  1. دکتر رضایی. ریس شبکه اوز. پاسخ دهند

    بیمارستان با سابقه اوز نه تنها پیشرفتی نداشته است حتی بخشهایی که دراوز دایر بودند مانند بخش دیالیز آن نیز تعطیل شده است. به این میگویند عقب گرد. ورفتن به قهقرا. چه کسی پاسخگو. است؟؟!!

  2. وای. به حال. بهداشت. ودرمان. اوز

    وای به حال این بیمارستان اوز کم کم همه بخشهای آن تعطیل میشود. وتبدیل به درمانگاه خواهد. شد علت آن هم مسول بهداشت ودرمان وشبکه شهرستان. اوز هیچ کاری به این قضایا ندارد ومطبع علوم پزشکی. لارستان خستند

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد