تمدید مهلت ثبت‌نام در نهضت ملی مسکن

مهلت ثبت نام در طرح جهش تولید و تامین مسکن که قبلاً تا ۲۸ آبان اعلام شده بود از سوی وزارت راه و شهرسازی تا ۱۵ آذر سال جاری تمدید شد.

 به گزارش پسین اوز و به نقل از ایسنا معاون وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد: در پی افزایش تقاضای تمدید مهلت ثبت نام در سامانه نهضت ملی مسکن، نام نویسی در این طرح تا ۱۵ آذر ۱۴۰۰ تمدید شده است.

محمود محمودزاده افزود: تاکنون یک میلیون و ۲۶۰ هزار نفر در سامانه نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده اند که در ۵۲۰ شهر تقاضای آنان ثبت شده است. وی با بیان اینکه در این ۵۲۰ شهر زمین برای ساخت مسکن تأمین شده است گفت: عدم استفاده از تسهیلات یارانه دولتی در بخش مسکن و سبز بودن فرم «ج»، نداشتن مالکیت خصوصی، متاهل یا سرپرست خانوار بودن و سابقه حداقل ۵ سال سکونت در شهر مورد تقاضا از جمله شرط‌های اصلی برای ثبت نام در طرح نهضت ملی مسکن است. ضمناً بانوان بالای ۳۵ سال، افراد دارای معلولیت بالای ۲۰ سال، نخبگان علمی، مردان مجرد بالای ۴۵ سال و بیماران خاص می توانند بدون در نظر گرفتن تاهل ثبت نام کنند. مدارک مورد نیاز برای ثبت نام: ۱- کارت ملی ۲-تصاویر شناسنامه متقاضی و افراد تحت تکفل ۳-تصویر گواهی سابقه سکونت که شامل: الف) گواهی تحصیل فرزندان ب) مدارک مربوط به محل تولد خود یا همسر یا فرزندان ج) جواز کسب د) سابقه پرداخت بیمه هـ) گواهی اشتغال از ادارات دولتی ی) گواهی مبنی بر پرداخت مستمری بگیران و بازنشستگان  و) تصویر سند مالکیت برای متقاضیان دارای زمین در صورت داشتن شرایط می توانید به سایت نهضت ملی مسکن و یا دفاتر خدماتی برای بارگذاری مدارک و ثبت نام مراجعه کنید.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد