جلسه ماهانه گروه های مردم نهاد اوز با رابطین مردمی سازی ادارات برگزار شد

جلسه خرداد ماه گروه های مردم نهاد اوز با حضور فرماندار، دستیار فرماندار، رییس اداره فرهنگ و ارشاد، رییس شورای شهر، رابطین مردمی سازی ادارات شبکه بهداشت، فرهنگ و ارشاد، آموزش و پرورش، گاز، برق، آبفا و عده ای از فعالین اجتماعی و حلقه های میانی برگزار گردید.

این جلسه با دستور کار معرفی رابطین ادارات، وظایف و اختیارات رابطین و همچنین بررسی زمینه های همکاری بین حلقه های میانی شهرستان با رابطین برگزار گردید. 

رابطین ادارات ضمن معرفی خود در این جلسه گزارشی از اقدامات انجام شده در ارگان مربوطه خود را ارائه دادند همچنین به مراحل تشکیل اتاق فکر های ۹ نفره مدیران ارگان ها نیز اشاره شد.

در این جلسه راستگو دستیار فرماندار گفت: مردمی سازی از ارکان نظام  جمهوری اسلامی است و ضمن یاد کردن از شهید جمهور ایران و همراهان از تاکید و اهداف ایشان در مردمی سازی  صحبت کرد و سپس با تشریح وظایف و اختیارات رابطین ادارات بر تسریع در تشکیل اتاق های فکر مدیران  دستگاه های اجرایی تاکید نمود.

محمدی فرماندار اوز نیز با جمع بندی مطالب و اشاره به شهادت ریاست جمهور و همراهان از اقتدار کشور در این شرایط خاص سخن گفت و‌ از فعالیت حلقه های میانی شهرستان ابراز رضایت کرد و حمایت خود را اعلام نمود.

وی از ادارات درخواست کردند به صورت جدی در امر مردمی سازی اقدام و هر چه سریع تر اقدامات لازم را انجام داده و مراتب را اعلام نمایند.


3 دیدگاه

  1. حکایت. نمایندگی. ثبت. اسناد. در شهرستان. اوز

    این جلسات مفید. است. درصورتی که. تداوم. داشته. باشد. وپیگیری. شود. از جناب فرماندار انتظار. داریم. که هر چه زودتر. نسبت. به. تاسیس نمایندگی. ثبت. اسناد. واملاک. در اوز. اقدام. نمایند این. از مطالبات. مهم اهالی. شهرستان اوز. است

  2. مسولان. ارشد. اوز. پاسخگو. باشند

    سال ۱۴۰۳. هم به ماه سوم آن. خرداد ماه رسید. وخبری. ازدایر شدن اداره ثبت. اسناد که قول آنرا. داده اند. نشد

  3. سوال. معلم اوزی. از جناب. فرماندار. اوز

    آقای فرماندار. خودتان در اسفندماه سال قبل. اطلاعیه دادید که با پیگیری. استاندار محترم و قول دکتر با بابی ریس کل سازمان. ثبت. اسناد.کشور بزودی. وپس. از. تعطیلات نوروز. نمایندگی. ثبت. اسناد در اوز تاسیس میشود. پس چه شد مردم منتظر. هستند

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد