درخواستهای راستگو ریس شورای شهر اوز از استاندار فارس

.

جعفر راستگو ریس شورای شهر و شهرستان اوز در دیدار استاندار ، معاونین و ریس برنامه و بودجه ونماینده مردم در مجلس و دیگر مسئولین استانی با فرمانداران ، روسای شورای شهر ، شهرداران و بخشداران شهرستانهای لارستان و اوز که در هتل جهانگردی لار برگزار شد ،به عنوان یکی از سخنرانان جلسه به ایراد سخن پرداخت .

راستگو پس از سخنرانی فرماندار اوز مطالبی را بیان‌نمود .
راستگو گفت مردم اوز قدردان دولت و مجموعه استانداری فارس و فرماندار محترم لارستان و مردم فهیم منطقه در بحث ارتقا سیاسی اوز هستند و ارتقا در این فضای آرام خود نمادی از وحدت است .

راستگو ادامه داد تعدادی از مشکلات و کمبودها را فرماندار اوز مطرح کردند اما مواردی را جهت تکمیل و تاکید از استاندار محترم درخواست دارم .

۱. شهرستان تازه تاسیس اوز از نظر جاده وضعیت مناسبی ندارد و خیرین هم در تلاش هستند جهت توسعه جاده های منطقه ، از جمله جاده های اوز بختیارویه و اوز شرفویه (مربط) که در حال کار است و نیاز به توجه و کمک دولت دارد و راستگو توضیحاتی در این رابطه ارائه داد.

۲. در رابطه با استقرار ادارات کمیته ای در اوز تشکیل شده و در بحث مالی این موضوع فرمانداری را کمک میکنند و خیلی از ادارات مستقر شده و چند اداره باقیمانده که نیاز به کمک دولت و استانداری است .

۳. در حالی که مجموعه بیمارستان امیدوار با قدرت در حال فعالیت هستند نیاز است مشکل بیمارستان راهپیما نیز حل شود . برای حل این مشکل دیدارهای مختلفی به اتفاق فرماندار با استاندار و نماینده مجلس و دیگر مسئولین انجام دادیم ، اما هنوز نتیجه ای حاصل نگشته و تقاضا داریم در این رابطه که خیر میلیاردها تومان هزینه کرده جهت حل مشکل اقدام و کمک شود .

۴. خطوط ریلی و راه آهن یکی از مواردی است که فقط مربوط به لارستان نیست و همه منطقه از آن منتفع خواهند شد و نیاز است به این موضوع توجه جدی شود . و حتی این خطوط ریلی میتواند منافع استانی و کشوری داشته باشد و امیدواریم همه از آن بهره ببریم .


2 دیدگاه

  1. تقاضای تاسیس ادارات مشخصا

    اداراتی که تا کنون در سهرستان اوز تاسیس نشده اند باید کاملا مشخص بیان میکردند مانند دادگاه ثبت اسناد اداره صمت میراث فرهنگی وکار وامور اجتماعی واز استاندار تقاضای رسیدگی میکردند زیرا این ادرات در شهرستانهای جدید فارس مانند زرقان خفر کوهچنار بختگان بیضا همگی مستقر وبه مردم خدمت رسانی میکنند

  2. همشهری دلسوز

    با سلام و درود به تمامی مسولین و کسانی که در راه پیشرفت شهرمان همه جانبه تلاش میکنند میخواستم نظر خودم را درمورد یک مسا له بیان کنم واینکه اگر پیگیری بیشتر شود برای پیدا شدن نفت یا میدان گاز که مطمینا در منطقه وجود دارد که خود باعث رونق اقصادی فراوانی برای منطقه وشهرمان خواهد شد امیدوارم همچنان که دل همه برای پیشرفت شهرمان و منطقه میتپد جهش اقتصادی فراوانی در منطقه بوجود بیاید واز بیرون رفتن جوانان به استان های دیگر برای کار جلو گیری شود ……با تشکر

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد