دستگیری سارقان و کشف ۱۴ فقره سرقت در اوز

گروه استان ها- فارس – فرمانده انتظامی شهرستان اوز از شناسایی و دستگیری سارقان اماکن خصوصی و کشف ۱۴ فقره سرقت خبر داد.

 سرهنگ هادی محمدیان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از اماکن خصوصی در سطح شهرستان اوز، شناسایی سارق یا سارقان در دستور کار عوامل انتظامی قرار گرفت.

 وی افزود: ماموران انتظامی پس از انجام یک سری کارهای فنی و تخصصی، ۳ سارق حرفه ای در این رابطه شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه آنان را در مخفیگاهشان دستگیر و به کلانتری انتقال دادند.

 فرمانده انتظامی شهرستان اوز خاطرنشان کرد: متهمان در بازجویی اولیه به ۱۴ فقره سرقت از اماکن خصوصی و عمومی اعتراف کردند.

 سرهنگ محمدیان تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه سارقان ۱۰۰ دستگاه تلویزیون، اره برقی، دوربین دیجیتالی نقشه کشی راه و شهرسازی، انواع سیستم رایانه و تجهیزات جانبی، سیستم صوتی و آمپلی فایر سیار، کپسول های اکسیژن، جاروبرقی، کارواش و انواع لوازم برقی، لوازم خانگی و کشاورزی و ۳ قبضه سلاح جنگی و شکاری مسروقه کشف شد.

 این مقام انتظامی با بیان اینکه کارشناسان ارزش اموال مشکوفه را ۳ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، عنوان داشت: سارقان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی و از آن طریق روانه زندان شدند.

سرهنگ محمدیان در پایان افزود: پل های ارتباطی مردم با مسئولین نیروی انتظامی سامانه های ۱۱۰ ، ۱۹۷ و ۱۱۶ جهت ارائه گزارشات مردم انتقاد، پیشنهاد، شکایت و تقدیر از عملکرد پلیس معرفی کرد و اظهار داشته شهروندان عزیز همه موارد مشکوک را از طریق ۱۱۰ به پلیس گزارش و مامورین فرماندهی انتظامی با جدیت و قاطعیت تا حصول نتیجه کامل امورات مربوط را پیگیری می نمایند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد