رئیس دانشگاه های آزاد فارس در اوز

صبح روز دوشنبه ۱۳ آذر ۹۶ دکتر محمدکاظم کاوه پیشقدم دبیر هیئت امنا و رئیس دانشگاه آزاد فارس به اتفاق دکتر محمودیان نماینده نهاد رهبری در دانشگاه و روسا و معاونین دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان در جمع اعضای هیئت امنا، دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد اوز و گروهی از مردم و مسئولان  اوز حضور یافتند.

 ابتدا از قسمت های مختلف دانشگاه بازدید و در هر قسمت رئیس دانشگاه توضیحات لازم را ارائه نمود. سپس در تالار تئاتر و شیخ سعدی ضمن سپاس از هیئت امنا، خیرین و ریاست و کارکنان دانشگاه اوز گفت من با توسعه رشته و مقطع تحصیلی در اوز موافقم و پشتیبان تاسیس رشته‌های هنری، قرائت قرآن و پیراپزشکی هستم و در این رابطه برای اوز نامه ویژه خواهم نوشت. عبدالعزیز خضری رئیس دانشگاه ضمن گرامیداشت هفته وحدت چگونگی تاسیس دانشگاه و روند ادامه آن را تشریح کرد و محمد صدیق پیرزاد رئیس هیئت امنا ضمن سپاس از نیکوکاران و به ویژه آقایان عبدالقادر فقیهی و منصور فقیهی نژاد اظهار داشت: من به اتفاق سایر اعضا چند بار به دبی رفته و برای دانشگاه تبلیغ و کمک خیرین برای دانشگاه بهره مند شده ایم و علاوه بر آن خود نیز در ساخت دانشگاه کمک مالی کرده ام.

 احمد خضری به سابقه فرهنگی شهر اوز اشاره کرد و گفت: ریاست، کارکنان و اعضای هیئت امنای اوز و دبی برای ساخت این دانشگاه عشق را معنا کرده اند. وی تعامل بین مرکز اوز و واحد لارستان را مایه پیشرفت دانشگاه دانست. دکتر محمودیان نماینده نهاد رهبری نیز اظهار داشت: ما در سایر شهرها دربدر دنبال خیر هستیم ولی در اوز خیر به دنبال ما برای توسعه دانشگاه است و وظیفه ماست که به دانشگاه کمک کنیم و در توسعه رشته و مقطع تحصیلی کوشا باشیم.

 شیخ صالح انصاری مدیر مجتمع عالی امام شافعی اظهار داشت: تنها دعای واجب اهدنا صراط المستقیم است و اگر ما از پیامبر اطاعت کنیم هدایت می شویم. یکی از ویژگی های حضرت رسول(ص) مشکل گشا بودن آن حضرت است. ما مسئولان هم باید مشکل گشای مردم باشیم. سپس در تالار شیخ سعدی با ناهار از مدعوین پذیرایی شد.

گفتنی است که اصحاب رسانه پسین اوز، پیام اوز و پیام دانش، اعضای شورای شهر، شهردار، بخشدار و سایر مسئولان نیز حضور داشتند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد