راهپیمایی روز جهانی قدس در اوز برگزار شد

*راهپیمایی روز جهانی قدس در اوز برگزار شد*
د ر آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان راهپیمایی روز جهانی قدس با حضورمردم روزه دار ومتدین شهر وبخش اوز از مقابل شهرداری اوز آغاز وتا مسجد جامع مصلی این شهروشرکت در نماز جمعه ادامه یافت.
شیخ عبدالعزیز قاضی زاده امام جمعه اوز با تبریک روزجهانی قدس گفت قدس شریف سرمایه جهان اسلام است ، ایشان با تبریک روز جهانی قدس اظهار داشتند که با وحدت و یکپارچگی امت اسلام و عنایات خداوند سبحان می توان قدس این سرمایه جهان اسلام را دوباره به امت اسلامی باز گرداندوی در پایان برای نصرت و آزادی قدس این قبله گاه اول جهان اسلام دعا کردند.
شیخ مسعودوخشوری خطیب آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان ضمن برشمردن فتح پیروزمندانه قدس به دست صلاح الدین ایوبی سردار سپاه اسلام ابراز امیدواری نمودندکه امروزه با اتحاد امت اسلامی و ندای صلح جویانه اسلام شاهد بازگشت قدس شریف به پیکره جهان اسلام باشیم وی روز قدس را یادگار بزرگ امام راحل دانست و زنده نگه داشتن امید بازگشت قدس به جهان اسلام در دل هر مسلمان را از ضروریات امروز برشمرد خطیب نماز جمعه اوز روز جهانی قدس را نقطه عطفی برای وحدت و پیروزی در فتح دوباره این سرزمین اسلامی دانست شیخ مسعود وخشوری در پایان خطبه خود موفقیت و بازگشت قدس شریف به جهان اسلام را از خداوندمنان خواستار شدند.

در ادامه این مراسم قطعنامه ده ماده ای روز جهانی قدس و محکومیت تحرکات نابخردانه دشمنان اسلام در منطقه قرائت شد و با ندای الله اکبر نمازگزاران مورد تائید قرارگرفت .
در این مراسم و پیش از حضور شرکت کنندگان در نمازجمعه پرچم امریکا و اسرائیل در میان ندای مرگ بر امریکا و اسرائیل به آتش کشیده شد.
در مراسم روز جهانی قدس امسال در اوز علاوه بر حضور اقشار مختلف مردم شهر وروستاهای تابع ، روحانیون و طلاب مدارس دینی اوز ، مسئولین شهر و مسئولین ادرات دولتی و غیر دولتی ، فعالین حوزه اجتماعی شهر ، نیروهای نظامی و انتظامی و سپاه ، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر ، نیروهای امدادگر هلال احمر ، مسئولین و نیروهای انتظامی ندامتگاه اوز ، فعالین گروه های مجازی و جمعی از نمایندگان جامعه ورزشی شهر حضور داشتند .


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد