رضائی مدیرآموزش و پرورش: اول آذر ماه مدارس شهرستان اوز به صورت حضوری فعالیت می کنند

نشست مدیران مقاطع مختلف تحصیلی آموزشگاه های شهرستان اوز در صبح روز یکشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۰ در تالار پژوهشسرای بدری برگزار و درباره فعالیت حضوری مدارس بحث و بررسی شد.

 به گزارش پسین اوز و به نقل از مدیر آموزش و پرورش شهرستان اوز از اول آذرماه طبق دستورالعمل وزارتی و با توجه به مجوز ستاد ملی پیشگیری از کرونا مدارس به صورت حضوری فعالیت خود را آغاز می‌کنند.

 محمدرضا رضایی افزود: ما تابع دستورات و دستورالعمل های وزارتی و اداره کل آموزش و پرورش فارس هستیم. تا زمانی که وضعیت مطلوب و سفید باشد مدارس باز است و اگر خدای ناکرده وضعیت تغییر یافت مسلماً طبق شیوه‌نامه ستاد ملی کرونا استان و شهرستان اقدام می‌شود.

 رضایی بر رعایت پروتکل های بهداشتی تاکید کرد و گفت اولیای دانش آموزان با مدارس همکاری و نگران نباشند. چون در این مورد مدیران ‌مدارس توجیه هستند و اگر تعداد دانش آموزان یک کلاس زیاد باشد مسلماً فاصله اجتماعی رعایت می‌شود. مدیر آموزش و پرورش شهرستان اوز در پایان اظهار داشت: آموزش حضوری از افت تحصیلی و ترک تحصیل دانش آموزان جلوگیری می‌کند.


2 دیدگاه

  1. آموزش وپرورش اوز یکی از با کیفیت تریم ادارات منطقه است قبولی دهها نفر در دانشگاههای بزرگ ایران در این سال گواه است تا جایی که دیگر دانشجو در اوز برای پیام نور. و دانشگاه آزاد اوز پیدا نمیشود

  2. خطاب به کارمند اوزی

    نظرت کاملا درست وحرف ندارد همه مردم دانشگاهها بزرگ دولتی در ایران آنرا تایید میکنند خوش به حال اوزیها با این آموزش وپرورش فعال

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد