سلام بروجردی و خداحافظی حسین‌زاده با مجلس

آخرین نشست علنی مجلس یازدهم با حضور ۲۰۵ نماینده از جمله نماینده شهرستان‌های لارستان، اوز، گراش، خنج و جویم در تاریخ اول خرداد برگزار شد. بسیاری از نمایندگان از جمله حسین‌زاده با مجلس وداع کردند.

 به گزارش پسین اوز یازدهمین دوره مجلس با نشست علنی روز سه‌شنبه اول خرداد به ریاست قالیباف تشکیل و پایان ۴ سال دوره مجلس اعلام شد.

دوره جدید مجلس از روز دوشنبه ۷ خرداد ماه آغاز می‌شود. در دور دوازدهم مجلس علاءالدین بروجردی به عنوان نماینده شهرستان‌های لارستان، خنج، گراش، اوز و جویم حضور خواهد داشت. حسین‌زاده که دانشجوی دوره دکترا می‌باشد هم اکنون دارای ۴۴ سال سن و جوان محسوب می‌شود. وی در مجلس دوره یازدهم رئیس کمیته نفت و عضو هیئت رئیس کمیسیون انرژی را تجربه کرد و در دوره نمایندگی‌اش سعی کرد در بخش ورزش و ساخت زمین‌های ورزشی در شهرها و روستاهای ۵ شهرستان جنوبی فعال تر باشد.

 فرزاد شریفی و ابراهیم احمدی دو تن از شهروندان اوز بودند که مدیریت دفتر وی را در شهرستان اوز عهده‌دار شدند. یک بار در دوره فرزاد شریفی و یک بار هم در دوره ابراهیم احمدی جمعاً دو بار در جمع گروهی از اهالی شهرستان اوز در تالار فردوسی دانشگاه آزاد اوز نشست عمومی برگزار کرد.

 مردم از وی خواستار تاسیس اداره ثبت اسناد و دفتر پلیس ۱۰+ بودند تا امروز که این دو سازمان در این شهرستان تاسیس نشده است. پسین اوز قصد ارزیابی دوره نمایندگی حسین‌زاده را ندارد ولی اهالی شهرستان اوز در جریان عملکرد وی هستند .

در چهار سال آینده مردم منتظر بروجردی ۷۴ ساله سیاستمدار هستند چون او رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس و مدتی نیز معاون وزارت امور خارجه بوده و پس از پیروزی انقلاب ۵۷ در دبی کمیته انقلاب اسلامی را تشکیل داد.


1 دیدگاه

  1. افکار عمومی. اوز. و عملکرد. حسین زاده. نمایند مجلس

    متاسفانه ایشان دربین ۵شهرستان حوزه. انتخابیه کمترین توجه. را به شهرستان. اوز. داشت ودر زمان. نمایندگی آقای حسین. زاده هیچکدام از مطالبات. اساسی مردم. مانند. استقرار. ادارات ثبت. اسناد. دفتر پلیس ۱۰+. پزشکی. قانونی ومساله جاده. مربط وجاده خنج. و…..انجام. نشد وبا کد دار کردن. جاد. چک چک اوز. را. در انزوا. وحاشیه. قرار. داد

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد