شورای اداری با هدف تجلیل از مدیران برتر

به گزارش پسین اوز و به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان اوز، شورای اداری شهرستان اوز در تالار فردوسی دانشگاه آزاد اسلامی اوز برگزار شد.
فرماندار شهرستان اوز ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری و گرامیداشت هفته دولت گفت: در این هفته حدود ۱۸ و نیم میلیارد تومان طرح‌های عمرانی در شهرستان افتتاح و یا کلنگ زنی شده است. وی از مدیران درخواست کرد که از ظرفیت نخبگان بومی در به کارگیری آن استفاده کنند.


علی اصغر علی پور از مدیران هیئت های اجرایی، نظارت و بازرسی انتخابات و سایر نیکوکاران و اصحاب رسانه سپاسگزاری کرد و گفت: تعامل در شهرستان یکی از اصول پیشرفت و ترقی است که در این شهرستان در حال انجام است.
حاج سید احمد یگانه به نمایندگی امام جمعه، سرگرد سلمانپور فرمانده سپاه پاسداران، فریبا صالحی رئیس شورای شهرستان، جعفر راستگو رئیس سابق شورای شهر و شهرستان و نماینده در استان، صفدر منشی بخشدار بیدشهر هر کدام درباره هفته دولت و اقدامات خویش صحبت  کردند.
در ادامه مدیران برتر شهرستان اوز به شرح زیر معرفی و لوح تقدیر دریافت کردند:
۱- سینا آقایاری معاون فرماندار
۲- نازنین رضایی رئیس شبکه بهداشت و درمان
۳- محمد دهقان رئیس کمیته امداد امام (ره)
۴- ابراهیم ماهوری رئیس اداره صمت
۵- بهرام دوستی روشن رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی
۶- فروغ هاشمی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی


ضمنا جهانگیر عطوفت رئیس آبفا موفق به اخذ تقدیرنامه از فرماندار و رئیس شورای اسلامی توحید و طیبه نامی مشاور فرماندار در امور بانوان نیز از رئیس کل کمیته امداد کشور لوح تقدیر دریافت کرد. قرائت قرآن جلسه توسط شیخ سلمان قائدی و مجری برنامه فروغ هاشمی بود و جعفر راستگو لوح تقدیری به پاس خدمات شورا و ادارات و ارگان ها اهدا کرد.


4 دیدگاه

  1. قابل توجه مسولین شهرستان اوز

    آیا می دانید که در همه شهرستانهای جدید فارس. ادارات. محیط زیست. پزشکی قانونی. امور آب. تعاون. کار ورفاه اجتماعی. امور عشایر. وار همه مهمتر. اداره ثبت اسناد. مستقر. ودرحال خدمت رسانی. هستند. اما در اوز کماکان باید به لار برویم

  2. جماعتی مثل اینکه تاریخ را فراموش کردند الان شورای ششم در اوز مستقر شده اند وقانونا ورسما زمام امور شهرداری و…را در دست دارند کسانی که می‌توانند کمک ومشورتی کنند بفرماینددر غیر اینصورت دخالت در کار شورای جدید ننمایند

  3. اعضای شورای قبل ولکن معامله نیستند به هر مناسبتی اعلام وجود می کنند . از اعضای شورای جدید می خواهیم با قاطعیت در میدان باشند .

  4. قاعدتا باید یک مدیر برتر داشت…..اما خوووب

    حالا با این همه مدیر برتر،چرا یه تکون هر چند کوچک نمی خوریم؟

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد