فرمانده نیروی انتظامی شهرستان اوز: رسانه های شهرستان بدون حاشیه و واقعیت نگار هستند

به گزارش پسین اوز، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به اتفاق مدیران و اصحاب رسانه های پسین، پیام، با پیام دانش و پایگاههای خبری اوز امروز، پسین اوز و پیام دانش به مناسبت بزرگداشت هفته دولت با فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان اوز دیدار و گفتگو کردند.

سرهنگ هادی محمدیان فرمانده نیروی انتظامی شهرستان اوز گفت: ایام محرم را تسلیت گفته و از دیدار با شما بسیار خرسندم. وی افزود: مهم ترین سرمایه پلیس اعتماد مردم است و یکی از کسان و ارگان هائی که اعتماد ایجاد می کنند رسانه ها هستند.

 فرمانده نیروی انتظامی شهرستان اوز با صراحت اعلام کرد که رسانه های شهرستان اوز بدون حاشیه هستند. شما اخبار و رویدادها را بدون اعمال نظر منتشر می سازید و همین باعث می شود تا متن شما بدون حاشیه و واقعی باشد. بالاترین مقام انتظامی شهرستان تاکید کرد که همچنان اخبار موثق را منتشر سازید و اینجانب و پرسنل برای اطلاع رسانی اعلام همکاری می کنیم. سرهنگ محمدیان فضای مجازی را تیغ دولبه نامید که اگر خوب مدیریت و رویداد صحیح در آن پخش شود به جامعه کمک می کند در غیر این صورت ایجاد جو و نارضایتی می شود.

فرمانده نیروی انتظامی ضمن اشاره به افتتاح ستاد فرماندهی در ۱۵ تیرماه ۹۹ گفت: از آن زمان تاکنون ۸ سارق دستگیر و خودرو سرقتی کشف و سارقین احشام را نیز دستگیر کردیم. در زیر مجموعه پلیس اوز راهنمایی و رانندگی در کلانتری مرکز مستقر و مدیر آن معرفی شده است. طرح خوبی برای معابر شهر و حاشیه شهر ساماندهی شده و برای کنترل ترافیک و روان شدن عبور و مرور در حال کارشناسی می باشیم. پلیس آگاهی و اطلاعات نیز تاسیس و امیدواریم پلیس +۱۰ نیز زودتر راه اندازی شود. پیگیری پارکنیگ هم هستیم و به زودی نیز استقرار خواهد یافت.

 قبل از سخنان سرهنگ محمدیان، احمد خضری به معرفی حضار پرداخت و گفت: تولید امنیت توسط نیروی انتظامی از مطالبات مردم است ولی همه می دانیم که بدون مشارکت مردم و مسئولان تولید امنیت مشکل است.

انتظار مردم صبور اوز این است که پلیس با مفسدان و اشرار خشن و با مردم منطقه دارای رافت باشد. خضری با اشاره به این که ناجا (نیروی انتظامی) از ادغام شهربانی، ژاندارمری و کمیته بوجود آمده است اظهار داشت: ناجا توانسته است به خوبی شهر و روستا را زیر پوشش امنیت و خدمات قرار دهد.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اوز گفت: امید است امنیت گذشته در منطقه توسط شما عزیزان ادامه و بیشتر شود. فروغ هاشمی افزود: نشریات بازوی پرتوان ما هستند و در ایجاد امنیت و ثبات ما را بسیار یاری داده اند. رئیس دانشگاه آزاد و مدیر با پیام و پیام دانش گفت: حفظ ارتباطات به امنیت کمک می کنند و از تشکیل این جلسه راضی هستیم. واحد شدن ناجا باعث شده تا همه زیر پرچم نیروی انتظامی در شهر و روستا آرامش یابند.

عبدالعزیز خضری افزود: رسانه صدای مردم است و مسئولان نیز از آن بهره مند هستند. مدیر مسئول اوز امروز و پیام اوز اظهار داشت رسانه و نیروی انتظامی در کاهش آسیب های اجتماعی اشتراک دارند چون هر دو سعی می کنند از وقوع جرم جلوگیری شود. علی تیرزن و محمدصدیق پیرزاد ضمن تبریک هفته دولت و تقدیم کتاب واکاوی یادمانده ها  برای نیروی انتظامی شهرستان آرزوی موفقیت کردند.

در پایان سرهنگ محمدیان اظهار داشت شهرستان دارای سه کلانتری فعال بوده و حوزه فعالیت ما طبق مصوبه تقیسمات کشوری است و در مسیرها و جاده ها نیاز به تاسیس پاسگاه انتطامی نیست و کلانتری مرکز شهرستان ارتقاء و به درجه یک تبدیل می شود. این نشست که در ساعت ۱۲ آغاز شده بود در ساعت ۱۲ و ۵۰ دقیقه با صلوات پایان یافت.


1 دیدگاه

  1. شهر وند دانشجو

    چنانچه خبرنگاران ورسانه ها به دنبال احقاق حقوق ومطالبات شهروندان باشند در مقابل مسولان دچار تنش وحاشیه هم خواهند شد واین در تمام شهرها وکشورها ی جهان صادق است وحاشیه زمانی کلا وجود ندارد که رسانه ها تبدیل به سخنگو وروابط عمومی ادارات ونهادها شوند موفق باشید

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد