نقش دانشکده علوم پزشکی لارستان در رتبه بندی بیمارستان امیدوار اوز

*ساسان پیرزاد: بیمارستان امیدوار اوز نخستین بیمارستان خیرساز جنوب کشور حدود یکماه دیگر آماده میزبانی از بازرسان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی جهت اعتبار بخشی بیمارستان می‌باشد.
در این چند سال با تلاش دلسوزانه و مجدانه موسسه خیریه بیمارستان امیدوار اوز، ریاست و مدیریت وقت بیمارستان از درجه دو به درجه یک ارتقا یافت که این همراهی موسسه خیریه بیمارستان امیدوار بعنوان وظیفه قلمداد نمی‌شده و تنها حس خدمت و ارزش به شهروندان منطقه این اقدامات شامل خرید تجهیزات و کم کردن کمبود های بیمارستان طبق استاندارد های بیمارستانی صورت گرفته است.
مطمئنادانشکده علوم پزشکی لارستان بعنوان متولی بیمارستان با اهمیت دادن و اجرایی نمودن تفاهم نامه، وعده‌ها و حمایت از بخش اداری و درمانی می بایست نقش ارزنده ای را در تثبیت رتبه بیمارستان ایفا نماید .


بدیهی است چشم های مردم شهرستان اوز ، خیرین ، فعالین و…. بدنبال حضور پر رنگ وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در این عرصه و بر طرف نمودن کمبودها و اختصاص مشاورین و کارشناسان خبره و دلسوز در بخش های مختلف می‌باشند و با تجهیز نمودن بخش های این بیمارستان به دستگاه‌های و وسایل روز و اختصاص متخصصین درمانی و کادر درمانی می تواند مهر تاییدی بر خواسته های مردم و اجرایی نمودن خواسته های منتقدین و خیرین داشته باشد.
فعال اجتماعی حوزه درمان


8 دیدگاه

  1. بیمارستان. اوز. وگلایه. مردم. اوز

    بیمارستان اوز. از سالهای دور همیشه بیمارستان. درجه یک. بوده. است. اما متاسفانه از رمانی که زیر مجموعه علوم پزشکی. لار. قرار گرفته. چند بار نوسان. داشته. است و هر بار باهمت خیران. همشهری وباکمک ودادن تجهیزات به بیمارستان ارتقا. درجه. گرفته. است که باید از بزرگواران و همشهریان. تشکر. شود واما علوم پزشکی. لار تا کنون به وعده. ها. وتفاهم. نامه. های خود. مانند. ایجاد بخش. سی. تی. اسکن وبخش. مراقبت های. ویژه. وامبولانس. و…… عمل. نکرده. است وبیمارستان. با سابقه. اوز. را به مکانی. برای. ارسال. بیمار. به. لار وگراش. تبدیل. کرده. است که مردم. آنرا. روزانه احساس. میکنند. واز این بابت. گلایه مند. هستند. متاسفانه. مسولان. شبکه. بهداشت. ودرمان. اوز. هم دراین. مورد. بی تفاوت ومنفعل. هستند ودر مقابل بی توجهی علوم پزشکی. لارستان. سکوت. میکنند

  2. تا زمانی که بیمارستان امیدوار اوز زیر نظر دانشکده علوم پزشکی لار است هیچ امیدی به بهبود آن نیست.
    امکان ندارد لاری‌ها کمک کنند که بیمارستان اوز رونق بگیرد.
    شورای اوز بایستی مانند شورای خنج همت کند و بیمارستان اوز را از زیر سلطه لار به در آورد

  3. معلم جوان اوزی

    تا زمانی که در اوز افرادی ناکارآمد برای حفظ منافع شخصی خود مقاماتی داشته باشند پیشرفت حاصل نمی شود .
    و تا زمانی که بیمارستان اوز زیر نظر لار باشد هم همینطور
    رتبه یکی که مردم تغییر خاصی احساس نکنند و ناراضی باشند نیازی به بوق و کرنا ندارد .

  4. درود بر آقا ساسان دلسوز واقعا تا کی ما باید بخاطر اینکه دانشکده لار به تعهدات و وظایف خود پایبند باشد ما باید برای مطالبات بحق گدایی کنیم

  5. با سلام
    متاسفانه تا زمانی که بیمارستان اوز زیر نظر دانشکده لار باشه هیچ امیدی به بهبود وضعیتش نخواهیم داشت.باید از زیر نظر لار خارج بشیم.این خواسته تمام مردم شهرستان اوز هست

  6. قطعا پیشرف بیمارستان و سیستم درمان اوز و دانشکده علوم پزشکی لارستان دو خط موازی هستند که هیچگاه به هم نخواهند رسید چرا که متاسفانه سیاست گزاری دانشکده لار بر مبنای تمامیت خواهیست و وقتی چنین نگرشی در دانشکده و لایه های سیاست گزار لار حاکم باشد مردم شهرستان اوز هیچگاه طعم لذیذ پیشرفت را نخواهند چشید امیدوارم هرچه زودتر سیستم درمان شهرستان اوز به حقوق خود برسد تا شاهد پیشرفت روزافزون یکی از اولین بیمارستانهای خیر ساز جنوب کشور شویم .
    واقعا این نوع مدیریت در شان مردم خوب و فهیم شهرستان اوز نیست .
    در واقع میتوان گفت تنها راه رسیدن به پیشرفت حوزه درمان این است که از دانشکده لار انفصال گردد .

  7. ابراهیم احمدی

    در اعتبار بخشی بیمارستان بیش از ۵۴۰ سنجه ارزیابی می شود که بخش عمده آن مربوط به سنجه های درونی بیمارستان و رعایت استانداردهاست اما دانشکده علوم پزشکی لارستان به عنوان سازمان بالادستی بیمارستان در انتخاب رئیس و مدیر بیمارستان دلشوز و فعال از یک سو و کمک برای تامین متخصصین و روسای بخش های تخصصی و تحهیزات مورد نیاز از سوی دیگر برای کسب رتبه بهتر در اعتبار بخشی تاثیر زیادی داشته باشد. امیدواریم در فرصت باقیمانده با برنامه ریزی پیش اذزیابی انجام گیرد و برای نقاط ضعف ها چاره اندیشی شود.

  8. با سلام
    اولین قدم برای پیشرفت مجموعه ی پزشکی و درمانی شهرستان اوز اینه که از زیر مجموعه دانشکده علوم پزشکی و درمانی لارستان خارج شود و اگرنه هیچی حاصل نمی شود جز رکود و پسرفت.
    و نه فقط بیمارستان و درمانگاه و…. بلکه هر اداره و سازمانی که زیر نظر لار هستش برای پیشرفت باید مستقل از لار شود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد