پارک صفا روستای محلچه افتتاح شد

به گزارش پسین اوز؛  پارک صفا در روستای محلچه بخش اوز امروز دوشنبه ۵ آذرماه ۹۷ با حضور مسئولین لارستان، اوز، جمعی از مسئولین بخش و روستای محلچه و مردم  افتتاح شد.

در این آئین جلیل حسنی فرماندار ویژه لارستان ضمن قدردانی از خیران این طرح، آقایان حاج عبداله و حاج مصطفی سلحشور که با ایجاد این مرکز تفریحی باعث شادابی روستائیان و مکانی جهت تفریح جوانان شده اند گفت: به حمدالله این پارک دارای امکانات تفریحی خوبی است، بطوریکه علاوه بر استفاده اهالی محلچه و فیشور، مسافران زیادی نیز از این مسیر عبور می کنند  و می توانند از این پارک زیبا استفاده نمایند.

در ادامه مراسم حجت الاسلام سید مختار موسوی خرم امام جمعه لار و شیخ صالح انصاری مدیر مجتمع علوم دینی اوز در  خصوص توسعه شهر و روستا و گام برداشتن خیرین در جامعه به ایراد سخن پرداختند.

پارک  صفا با هدف تفریح  جهت خانواده ها در روستاها و در زمینی به مساحت ۵ هزار متر مربع احداث شده است و محوطه این پارک بصورت زیبا سنگ فرش و در برخی نقاط آن چمن کاری و با  کاربرد‌های: فرهنگی و ورزشی، کتابخانه، آلاچیق، نشیمن گاه، سکو و روشنایی، دو آب نما، اتاق نگهبانی، نمازخانه،  اتاق بازی، کافی شاپ و سرویس بهداشتی و دارای انواع وسایل بازی کودکان و نوجوانان توسط مهندس عبدالستار محمدی طراحی شده است. این طرح زیبا بالغ بر ۱۲ میلیارد ریال توسط آقایان حاج عبداله و حاج مصطفی سلحشور هزینه شده است.


1 دیدگاه

  1. از بلوک اوز. وتابلوی. فرمانداری

    افربن. بر خیران. وبزرگواران. نیکوکار در بخش بزرگ. اوز همه کارها. بوسیله خود مردم. وخیران. انجام میشود. اما. نمیدانم چرا دولت. تا کنون برای. شهرستان. شدن اوز. اقدامی. نکرده است چنانچه دولت تابلوی. فرمانداری. شهرستان اوز. را بالا ببرد. بیشتر کارها. را مردم خودشان. استین را بالا میزنند

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد