پزشکان آینده از دانشکده های لارستان و گراش

پزشکان آینده از دانشکده های لارستان و گراش

جذب دانشجوی پزشکی در دانشکده های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی لارستان و گراش عملیاتی شد.

به گزارش پسین اوز، در سال تحصیلی جاری ۴۰ دانشجوی پزشکی جدید در دانشکده های علوم پزشکی شهرستان های لارستان و گراش پذیرش می شوند.

پذیرش ۴۰ دانشجوی پزشکی در دانشکده های علوم پزشکی لارستان و گراش در دفترچه انتخاب رشته سال ۱۴۰۱ درج شده است. در این دفترچه در لیست رشته های پزشکی نام دانشکده علوم پزشکی لارستان با کد شماره ۲۳۵۰۴ و با پذیرش ۲۰ دانشجوی زن و مرد و برای دانشکده علوم پزشکی گراش نیز همین تعداد دانشجوی زن و مرد با کد شماره ۲۳۵۰۵ منظور شده است.

پذیرش در هر ۲ دانشکده از طریق آزمون است و زیر شاخه دانشگاه علوم پزشکی شیراز خواهد بود. ورود دانشجویان از بهمن ماه ۱۴۰۱ است.


5 دیدگاه

  1. دانشکده علومپزشکی گ اش صاحب رشته پزشکی شد ولی افسوس که ما از شهرستان شدن هنوز نتیجه ای نبردیم روز بروز به عقب بر می گردیم مردم ما به خواب غفلت رفتند !

  2. آیا این دانشگاه ها شرایط تدریس چنین رشته ای رو دارند ؟ آیا اینجا کیفیت آموزشی مناسبی را خواهیم دید؟ آیا پزشکان باسواد و قابل اعتمادی تربیت میشن. شک دارم. باید به حال آینده خود گریست.

  3. آینده. علوم پزشکی. درایران

    کم کم وضع تحصیلی واینده دکترای پزشکی و داروسازی هم مانند دیگر رشته ها میشود وطبعا آینده کاری آنها هم به علت ازدیاد این دکترها به خطر. می افتد

  4. جناب کارمند دانشکده گراش از نظر زیرساخت و امکانات از مراکز استان سرتره برای رشته پزشکی هم به سرعت دارند زیرساخت های آموزشی ایجاد می کنند تفاهم نامه ای با دانشگاه علوم پزشکی شبراز بسته شده و هیان علمی این دانشگاه در گراش تدریس می کنند برای سال اول هم پزشکی لار و گراش با عنوان دانشگاه شبراز در دفترچه درج شده و محل تحصیل گراش و لار قید شده

  5. دانشجوی پزشکی بومی

    آیجاد رشته پزشکی در لار وگراش هم مثل سایر کارهای این مملکت است کاری نسنجیده وشتابزده. که نتیجه آن تربیت پزشکان تا پخته وضربه زدن به اعتبار پزشکی درایران ومردم

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد