پسین اوز و جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ قطر (۴)

معرفی گروه C

تیم های این گروه عبارتند از: ۱- آرژانتین ۲- عربستان ۳- مکزیک ۴- لهستان

۱-آرژانتین: تیمی قوی از آمریکای جنوبی با لقب آبی سلسته (سفید و آبی آسمانی ها) ۱۶ بار سابقه حضور در جام جهانی دارد و ۲ بار قهرمان شده است. مربی این تیم لیونل اسکالونی با دستمزد ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار یورو در سال است. در جایگاه سوم فیفا قرار دارد. نخستین بازی آرژانتین در ساعت ۱۳ با عربستان در روز سه شنبه اول آذر خواهد بود.

۲- عربستان: یک تیم آسیائی که به شاهین های سبز شهرت دارند. تا کنون ۵ بار در جام جهانی حضور داشته که در سال ۱۹۹۴ به یک شانزدهم رسید و سه بار قهرمان جام ملت های آسیا شده است. مربی این تیم هروه رنار با دستمزد سالانه یک میلیون و ۱۰۰ هزار یورو است و در رده ۵۱ فیفا قرار دارد. نخستین بازی این تیم با آرژانتین خواهد بود.

۳- مکزیک: این تیم در ۱۳ دوره قبلی در جام جهانی حضور داشته که یک بار قهرمان هم شده است. هم اکنون در رده ۱۳ فیفا قرار دارد. مربی تیم مکزیک خراردو مارتینو با دستمزد سالانه ۲ میلیون ۹۰۰ هزار یورو است. این تیم به سه رنگ ها معروف است و نخستین بازی مکزیک با تیم لهستان در ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه روز سه شنبه یکم آذر است.

۴- لهستان: تیم لهستان در رده ۲۶ فیفا قرار دارد و به عقابها و سفید و قرمزها شهرت دارد. تا کنون ۷ بار در جام جهانی حضور داشته است که در سال های ۱۹۷۴ و ۱۹۸۲ مقام سوم را کسب کرده است. مربی این تیم چسلاو میخنیویچ با دستمزد سالانه ۵۰۰ هزار یورو است و در روز سه شنبه یکم آذر با تیم مکزیک نخستین دیدارش را انجام می دهد.


1 دیدگاه

  1. حاج احمد بازهم از اخبار خنثی مانند اخبار ورزشی قطر بنویس تا کی میخواهید اخبار قطر ومعرفی تیم‌های خارجی ادامه دهید

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد