کارگاه مقدماتی خبرنویسی در دانشگاه آزاد اسلامی اوز

 کارگاه آموزشی مقدماتی خبر نویسی با تدریس احمد خضری و ابراهیم احمدی در دو بخش با همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اوز، دانشگاه آزاد و گروه رشا در صبح پنجشنبه ۲۰ آبان ۱۴۰۰ برگزار شد.

به گزارش پسین اوز، در بخش اول احمد خضری مدیرمسئول پسین اوز، موضوعات خبر، اجزاء خبر، عناصر خبری و ارزش های خبری را به طور ساده و همراه با مثال های ملموس و متفاوت، تدریس کرد و ابراهیم احمدی مدیر مسئول پیام اوز و اوز امروز نیز درباره تیتر و انواع آن، لید و انواع آن و سبک های خبری را تدریس کرد.

در این کارگاه های آموزشی علاقمندان از اوز، فیشور، خنج و هود شرکت داشتند. در ابتدای تشکیل کارگاه ها، محمد طاهر قاضی زاده به قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید پرداخت.

سپس فروغ هاشمی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اوز، اهمیت تشکیل کلاس های آموزشی را بیان نمود و گفت: این کلاس ها ادامه خواهد داشت. عبدالعزیز خضری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اوز نیز ساخت و وجود دانشگاه آزاد را محصول ارتباطات و تعامل دانست و اظهار داشت: رسانه می تواند در جامعه ایجاد تحول کند و باید مسائل را شفاف به مردم گفت.

این کارگاه ها که از ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه صبح آغاز شده بود در ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه به پایان رسید. در پایان برای شرکت کنندگان در کارگاه ها از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد فارس گواهی صادر می شود.

 


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد