کلنگ زنی آموزشگاه ابتدایی (شش کلاسه) برادران سلحشور در روستای توحید کهنه

حمیرا نامدار: آیین کلنگ زنی آموزشگاه ابتدایی برادران سلحشور در روز یکشنبه ۷ شهریور ۱۴۰۰ در روستای توحید کهنه  بخش مرکزی شهرستان اوز به زمین زده شد.

علی اصغر علی پور فرماندار شهرستان اوز اظهار داشت: خوشحالم که در پنجمین روز از هفته دولت خدمت شما بوده و جا دارد از خیرین بزرگوار این پروژه برادران حاج عبداله و حاج مصطفی سلحشور تشکر ویژه داشته باشم که الحمداله باعث افتخار ماست که هم در منطقه و هم در سطح جنوب کشور در پروژه های عمرانی و خیرساز کارهای خیرشان چشمگیر می باشد همچنین از  آموزش و پرورش، بنیاد مسکن، دهیار و شواری اسلامی و همه خیرینی که با ساخت یک شهرک نو با خصوصیات استاندارد امروزی همکاری می کنند کمال تشکر را دارم.

در این آیین رضایی مدیر آموزش و پرورش شهرستان اوز گفت: این چندمین پروژه برادران حاج عبداله و حاج مصطفی سلحشور می باشد. برادارن سلحشور در محلچه ۲ آموزشگاه و ۵ واحد خانه معلم، دبیرستان سلحشور در کهنه و امروز هم در توحید کهنه آموزشگاه ابتدایی شش کلاسه که آغاز می شود را بنا نهاده اند

وی گفت: در ابتدا اهالی روستا برای یک پروژه مشارکتی بین خود و آموزش و پرورش به صورت ۵۰ ، ۵۰ در آموزش و پرورش حضور پیدا کرده بعد از مدتی طی تماس برادران سلحشور در مورد این پروژه اعلام داشتند خود ما این کار انجام داده و نیازی به مشارکت نوسازی مدارس نمی باشد.

رضایی افزود: این پروژه در زمینی به مساحت ۳۶۰۰ متر مربع با زیربنای ۵۶۴ متر مربع، با شش کلاس درس و یک آزمایشگاه که  ناظر آن مهندس عباسی، پیمانکار اسماعیلی و مجری آن فتح الله امینی و خیرین برادران سلحشور، با دستگاه نظارت اداره کل تجهیز و نوسازی مدارس و مدیریت آموزش‌ و پرورش شهرستان اوز طی مدت ۱ سال ساخته و افتتاح خواهد گردید.

در ادامه این آیین از مسجد جامع شهرک توحید که به صورت مشارکتی جمعی خیرین با زیربنای ۱۲۰۰ مترمربع و بنای ۷۵۰ متر شامل دو قسمت برادران و خواهران، وضوخانه، حیاط، سرویس بهداشتی و آشپزخانه و اتاق مهمان که  حدود ۵۰ درصد پروژه تکمیل‌ شده است همچنین منزل امام و موذن  مسجد در خارج از مسجد ساخته می شود بازدید شد.

 

همچنین از مرکز بهداشت شهرک توحید در حال ساخت که توسط خیر حاج عبدالرحیم زمانی با ۲۶ اتاق و با اعتباری حدود ۸ میلیارد تومان که در آینده نزدیک بهره‌برداری می‌شود با حضور علی پور فرماندار، انیسه گلابی بخشدار مرکزی، مدیر آموزش و پرورش، برادران سلحشور، دهیار و اعضای شورای روستای کهنه بازدید به عمل آمد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد